کد خبر: 21254

ورزش دانشگاه آزاد

البرز قهرمان مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد کشور شد

تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی البرز که توانسته بود در مرحله نیمه‌نهایی، خوزستان مدعی را از پیش‌رو برداشته و راهی فینال شود؛ در مرحله فینال نیز در یک بازی پایاپای توانست تیم قزوین را شکست دهد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، تیم البرز توانست با برتری بر همه حریفان خود به مقام نخست مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور دست‌ یافته و قهرمان شود. تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی البرز که توانسته بود در مرحله نیمه‌نهایی، خوزستان مدعی را از پیش‌رو برداشته و راهی فینال شود؛ در مرحله فینال نیز در یک بازی پایاپای توانست تیم قزوین را شکست دهد.  مصطفی فیض افزود: «تیم البرز توانست با یک بازی حساب‌‌شده تیم قزوین را با نتیجه سه بر دو مغلوب خود کند و به سکوی قهرمانی دست یابد.»

وی عنوان کرد: «با این نتیجه تیم تنیس روی میز استان قزوین نیز عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را که در سمنان درحال برگزاری است؛ کسب کرد.» مسئول کمیته روابط‌عمومی مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور اضافه کرد: «در این دوره از رقابت‌ها که با حضور 17 تیم تنیس روی میز از دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد؛ تیم‌های خوزستان و تهران به مقام‌های سوم مشترک دست یافتند.»

با اتمام رقابت‌های سراسری تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سمنان، نفرات برتر این رقابت‌ها در بخش‌های فنی‌ترین بازیکن، تیم اخلاق و پیشکسوتان این مسابقات معرفی و از آنان تجلیل شد. در پایان رقابت‌ها و با اعلام مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات، تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی توانست این عنوان را کسب کرده و کاپ اخلاق مسابقات به این تیم اهدا شد. همچنین مسئولان برگزاری این رقابت‌ها پویا دلواری از تهران را به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها معرفی و کاپ بهترین بازیکن را به وی اهدا کردند.

مجید گنجی از استان البرز و وحید انتظاری از استان قزوین نیز به‌عنوان پیشکسوتان مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در سمنان معرفی شدند.

همچنین با اتمام مسابقات انفرادی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سمنان، بازیکن تنیس روی میز استان خوزستان توانست عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کند.  در پایان رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور این سروش امیری‌نیا دانشجوی ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بود که توانست با غلبه بر رقبای خود به فینال رسیده و در فینال نیز حریف تهرانی خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.  پوریا دلواری از استان تهران نیز در دیدار فینال با قبول شکست از سروش امیری‌نیا بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

مظهر یوسفی از تهران و مهرداد دهستانی از استان البرز نیز هردو به مقام سومی مشترک رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور دست یافتند. در بخش انفرادی 55 ورزشکار تنیس روی میز باهم رقابت کردند تا نفرات اول تا سوم این بخش مشخص شود.

 

* نویسنده : سعید طلایی‌فرد مسئول روابط عمومی ورزش دانشگاه آزاد