کد خبر: 196497

یک رویداد تاریخی

حزب‌الله خانه نتانیاهو را مورد هدف قرار داد

گزارش‌هایی از اصابت راکت یا پهپاد به قیساریه منطقه اقامت نتانیاهو منتشر شده است.

این خبر به روزرسانی می‌شود...

احمد دراوشه، خبرنگار شبکه العربی: چنین اقدامی در جنگ‌های سابق وجود نداشته، یعنی از زمان اقدام برای ترور «داوید بن گوریون» اولین نخست‌وزیر اسرائیل در ۱۹۴۸ و پیش از نخست وزیری و اعلام کشور «اسرائیل».

 

[شنبه 28مهر، 10:45] دفتر نخست‌وزیری رژیم حمله پهپادی به اقامتگاه نتانیاهو را تأیید کرد و در ادامه مدعی شد بی‌بی و زنش در آن ساختمان حضور نداشته‌اند.


[شنبه 28مهر، 10:10] «اسکای‌نیوز عربی» هم به‌نقل از منبعی صهیونیست‌، مثل «العربی»، ساختمان هدف قرار گرفته را «اقامتگاه شخصی نتانیاهو» اعلام کرد.


[شنبه 28 مهر؛ 10:01] سازمان رادیو‌وتلویزیون رژیم اعلام کرد که این پهپاد ۷۰ کیلومتر از لبنان پرواز کرد و مستقیماً به ساختمانی در قیساریه برخورد کرد. معاریو نیز نوشت:  این سومین بار در حدود یک هفته است که پهپادی از لبنان موفق می‌شود به عمق اسرائیل برسد!


[شنبه 28مهر، 9:44] یدیعوت‌احرونوت نوشته «حمله به قیساریه و اصابت پهپاد به یک ساختمان درحالی رخ داده که هیچ آژیر خطری در این منطقه روشن نشده است!»


[شنبه 28مهر، 9:31] تلویزیون العربی قطر به‌نقل از منابع خود مدعی شد «ساختمانی که پهپاد به آن اصابت کرده همان ساختمان اقامتگاه نتانیاهو است!»


[شنبه 28مهر، 8:45] تصویر جدیدی از وضعیت قیساریه، شهر اشغالی اقامتگاه نتانیاهو، بعد از اصابت موفق پهپاد مقاومت


[شنبه 28مهر، 8:23] تصویری که رسانه کانال ۱۲ رژیم منتشر کرده نشان می‌دهد راکت یا پهپاد شلیک شده با موفقیت به اراضی اشغالی اصابت کرده است.

مرتبط ها