کد خبر: 194762

وقتی تصویر ایران برای مسئولان اهمیت زیادی ندارد؛

تیم ملی ۴۸ ساعت دیگر در این چمن فاجعه بازی می‌کند

زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر هم در فاصله ۴۸ ساعت مانده به اولین بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی شرایط خوبی ندارد.

وضعیت عجیب چمن ورزشگاه فولادشهر در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا بازی ایران و قرقیزستان منتشر شده است.

 

به دنبال انتقادات رسانه‌ها از وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر، هماهنگی‌هایی انجام شد تا آقای صالحی مسئول چمن این استادیوم درباره اقدامات انجام شده در‌ چمن وصله پینه شده توضیحاتی به رسانه‌ها ارائه بدهد.

صالحی مسئول چمن ورزشگاه فولاد شهر  از کیفیت فنی چمن ابراز رضایت کرد و گفت:« تمام اقدامات برای میزبانی بدون مشکل چمن از مسابقه انجام شده و حتی برای روز مسابقه اندازه آن کوتاه‌تر خواهد شد و تکه‌های تعویض شده، تاثیر منفی در وضعیت زمین ایجاد نکرده است. ناهمواری فقط از دوربین مشخص می‌شود و از نزدیک اصلا چیزی به اسم ناهمواری نداریم.»

مسئول چمن این ورزشگاه درمورد  بازتاب بین‌المللی تصاویر این مسابقه و مطرح بودن آبروی ایران اظهار کرد: «این چمن با توجه به کیفیتی که دارد، از نظر فنی ایراد ندارد اما در تصاویر تلویزیونی ممکن است شبهه این را ایجاد کند که وضعیت خوبی ندارد.»

گفتنی است طبق ادعای مسئول چمن چیزی حدود ۴۰۰ متر مربع از زمین وصله پینه شده است.

همچنین رحمان رضایی مربی تیم ملی درباره شرایط چمن وصله پینه شده فولادشهر گفت: «دوستان و پرسنل نهایت تلاش خود را به لحاظ مالی و برنامه‌ریزی با توجه به شرایطی که در آن هستیم انجام دادند که چمن خوبی در اختیار تیم ملی بگذارند. چیز بدی هم نیست. امیدوارم برای روز بازی چمن خوبی برای مسابقه باشد.»

مرتبط ها