کد خبر: 193997

توصیف خبرنگاران از صحنه بمباران در التابعین:

هر70 کیلو عضو کشف شده معادل یک شهید است

خبرنگاران در توصیف کشتار صهیونیست‌ها در مدرسه التابعین غزه نوشتند: به‌علت تکه‌تکه‌شدن بدن شهدا هر ۷۰ کیلوگرم اعضای بدنی که نیروهای امدادی در این مدرسه کشف می‌کنند، یک شهید در نظر گرفته می‌شود.

 ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد. انس الشریف ، خبرنگار فلسطینی حاضر در غزه که خود چند ماه پیش، پدر و مادرش را در حملات رژیم از دست داد در توصیف این جنایت نوشت:«وقتی به محل قتل عام رسیدم، زبانم بند آمد. اعضای بدن و خون در اطراف ما بود، اجساد تکه تکه شده روی همدیگر بودند. هر کلمه و عبارتی را که می‌تواند در توصیف این تصویر وحشتناک به من روزنامه‌نگار کمک کند، بگویید...  وقتی در آنتن زنده به شما مخاطبین گفتم که این یک صحنهٔ غیرقابل توصیف است، واقعاً در برابر توصیف این صحنه درمانده بودم.»

او اضافه کرد: «نمی‌دانم چطور می‌توانم حالی که دارم را به شما توضیح دهم تا درک کنید. از حجم اعضای بدن و خونی که امروز دیدم خسته و پر از درد هستم.»

خبرنگار روسیا الیوم نیز به نقل از نیروهای امدادی در نوار غزه در خصوص این کشتار فجیع گفت: «به‌علت تکه‌تکه‌شدن بدن شهدای حملهٔ ارتش اسرائیل به مدرسهٔ «التابعین» در غزه، هر ۷۰ کیلوگرم اعضای بدنی که نیروهای امدادی در این مدرسه کشف می‌کنند، یک شهید در نظر گرفته می‌شود. خبرنگار روسیا الیوم همچنین خبر داد شمار شهدای این حمله به ۱۲۵ نفر افزایش یافته است.»

مرتبط ها