آخرین منتخب آرشیو
حمیدرضا آصفی در گفت‌وگو با «قاف» تشریح کرد
حمیدرضا آصفی، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگو با مجله تصویری «قاف» درمورد تعریف فرانسوا میتران، رئیس جمهور وقت فرانسه از کشورمان بیان کرد: ایران را هرگز نمی‌شود شناخت
حمیدرضا آصفی در گفت‌وگو با «قاف»
حمیدرضا آصفی معتقد است؛ پیشینیان ما هم دیپلماسی فرهنگی بلد بودند دیپلماسی عمومی بلد بودند هم همه فن حریف بودند. حالا اینکه الان آصفی شده دیپلمات انقدر فشل است این دیگر بحث دیگری‌ست.
قسمت چهل‌وسوم مجله تصویری «قاف»؛
تاجبخش فنائیان کارگردان با سابقه تئاتر و استادیار دانشگاه تهران، در گفت‌وگو با اکبر نبوی در مجله تصویری «قاف» از روند تاریخی شکل‌گیری، تغییر و تطور هنرهای نمایشی در ایران، تاثیری که نمایش و تئاتر غربی بر آثار داشته و وجوه تمایز و برتری‌های تعزیه بر آن و همچین وضعیت فعلی تئاتر ایران می‌گوید.
در گفت‌وگو با «قاف» مطرح شد؛
منوچهر محمدی در گفت‌وگو با اکبر نبوی در مجله تصویری «قاف» بیان کرد: وقتی آقای پزشکیان گفتمان ندارد، وزیر ارشاد می‌تواند با گفتمان‌سازی بر گسل‌های اجتماعی پل بزند.
منوچهر محمدی در گفت‌وگو با «قاف»؛
منوچهر محمدی در گفت‌وگو با اکبر نبوی در مجله تصویری «قاف» بیان کرد: در فیلم «چپ راست» می‌خواستیم بگوییم اصلاح‌طلب اصولگرا بیایید زیر یک سقف! نه اینکه کار بجایی برسد که جوان ما آن شعار را بدهد که نه تو را می‌خواهیم نه این یکی را؛ اما ۲۰ دقیقه از این فیلم را سانسور کردند و چیزی از فیلم دیگر باقی نماند. شما نمی‌دانید ارشاد دولت روحانی و ارشاد دولت رئیسی چه بلایی سر آخرین فیلم من آوردند.
در گفت‌وگو با «قاف»:
کارنامه‌ منوچهر محمدی که در آن «مارمولک»، «میم مثل مادر»، «از کرخه تا راین»، «حوض نقاشی»، «طلا و مس»، «زیر نور ماه» و… به چشم می‌خورند بدیهی‌ست که پرچالش باشد اما او این راه پر از سختی و چالش را طی کرده و برای اعتقادات و باورهایش جنگیده است. منوچهر محمدی در گفتگو با اکبر نبوی در مجله تصویری «قاف» گفت: نگه داشتن این میز از کشور، انقلاب و فرهنگ برایشان مهم‌تر است.
قسمت چهل‌ویکم مجله تصویری «قاف» منتشر شد؛
گفت‌وگوی اکبر نبوی با مصطفی رحماندوست در قسمت چهل‌ویکم مجله تصویری «قاف» منتشر شد.
«20 سال محرم ایران را عکاسی کردم؛ اجاره انتشار ندادند»
جمشید بایرامی در گفتگو با اکبر نبوی گفت: 20 سال از محرم ایران عکاسی کردم و اجازه انتشار ندادند. وزارت‌های ارشادی که ادعای مذهبی می‌کردند نگذاشتند که آثار مذهبی من چاپ شود؛ از بی سوادی‌شان است که از این آثار حمایت نکردند.
ایرج طهماسب مهمان سی‌وهفتمین قسمت «قاف» بود؛
در بیش از یک ساعت گفت‌وگو درباره مسائل مختلف و تجارب سال‌های سال ایرج طهماسب، او هیچ گلایه‌ای از کسی ندارد و همچنان به آینده امیدوار است. امیدوار است که «اینجور نمی‌مونه» و همین باور است که باعث ادامه دادن او در طی سالیان سال بوده. گفت‌وگوی کامل ایرج طهماسب را در کانال یوتیوب و آپارات به نشانی QafMedia02 ببینید.
امیر دژاکام:
امیر دژاکام در گفت‌وگو با اکبر نبوی در مجله تصویری «قاف» گفت: «همه‌ی مدیران ما می‌گویند تئاتر باید درآمدزا باشد. آن چلوکبابی است که باید درآمدزا باشد، تئاتر باید تماشاگر داشته باشد. حافظ یک جلد است اما قرن‌هاست که خواننده دارد. یک تئاتر می‌تواند دو سال روی صحنه باشد و تماشگر داشته باشد. »
1 2 3
یادداشت
ویدیو آرشیو
حمیدرضا آصفی در گفت‌وگو با «قاف» تشریح کرد
قسمت چهل‌وسوم مجله تصویری «قاف»؛