تاریخ : Wed 17 Apr 2024 - 11:22
کد خبر : 96825
سرویس خبری : سیاست

بچه لوس و تنبل دارای ۶۴ سال سن!

وقتی «شازده» روابط عمومی اسرائیل شد؛

بچه لوس و تنبل دارای ۶۴ سال سن!

رضا پهلوی معروف به شازده این روزها به روابط عمومی اسرائیلی‌ها تبدیل شده و کاری را می‌کند که نتانیاهو هم تعجب کرده است.

سیدجواد نقوی، خبرنگار فرهیختگان: رضا پهلوی معروف به شازده این روزها در صدر ایران ستیزی است و آبروی هرآنچه اپوزیسیون نام دارد را لکه دار کرده؛ به روابط عمومی اسرائیلی‌ها تبدیل شده و کاری را می‌کند که نتانیاهو هم تعجب کرده است. این بچه لوس ۴۵ سال در غرب خورده و خوابیده و فقط یک لیسانس گرفته، البته آنطور که مادرش می‌گوید شاید همین را هم نگرفته باشد و در تمام این مدت از مادرش پول گرفته؛ قبل‌تر هم تا نزدیک ۱۹ سالگی هرآنچه در خواست می‌کرده به علت فرزند شاه بودن برایش فراهم می‌کردند و حسابی لوس و تنبل شده است. 

او هیچ کار بلد نیست بکند و فقط باید برای او انجام دهند، در آخرین فرمایشات خودش گفته غربی‌ها باید مثل روزولت و چرچیل و تاچر و ریگان برای ایشان ایران را پس بگیرند و ایشان بروند داخل کاخ و مفت بخورد و بخوابد و به آرزوی ۴۵ ساله خود که شاه بازی است برسد. این فرزند تنبل فرح دیبا، درس هم خوب نخوانده و نمی‌داند آنچه باعث پیروزی چرچیل و روزولت شد یک ضلع سومی هم به نام استالین داشت که القصه پدر بزرگ خودش را با یک لگد از این مملکت بیرون انداختند و کشور را نزدیک به چند سال دست انگلیسی‌ها و روس‌ها بود.

این تنبل لوس چون اصلا فکر نمی‌کند باز نمی‌داند ؛ شکست کمونیست‌ها هم حاصل ۴ دهه جنگ سرد بود و نه صرفا به تاچر و ریگان ربط داشتند و اتفاقا تاچر و ریگان را مادر و پدر نئولیبرال شدن دنیا در محافل اکادمیک معرفی می‌کند که یکی از عوامل مشکلات فعلی دنیا است. شازده ۶۴ ساله لوس و تنبل فقط دوست دارد شاه شود اما نمی‌داند شاه شدن فقط با پول مادر و پول غربی‌ها شدنی نیست، اصولا باید مرد سیاست بود تا جوامعی به فضیلت و کردار فردی توجه کند.

به شازده پیشنهاد می‌دهم به جای خوردن و خوابیدن و درخواست از مادر و غربی ها اگر راست می گوید فقط ۱۰۰ روز اعتصاب غدا کند تا لپ‌هایش کمی کمتر شود و در ‌کنارش کتابی از گاندی مطالعه کند تا متوجه شود ماندگاری در تاریخ از خوردن و خوابیدن لحاظ نمی‌شود باید کار کرد. ای اسطوره تنبلی که صرفا در ۴۵ سال اخیر مدام با کروات‌های مختلف با شبکه‌های مختلف مصاحبه کردی و خیلی هم خسته شدی، یکم استراحت کن و ریکلس کن با پول این ملت خودت را نگران نکن برای پوستت خوب نیست.