تاریخ : Mon 15 Apr 2024 - 13:00
کد خبر : 96745
سرویس خبری : سیاست

خبرسازی اینترنشنال

وقتی کارفرمای جدید، رژیم جعلی است؛

خبرسازی اینترنشنال

شبکه ضدایرانی اینترنشنال به روش کارفرمای جدیدش، اسرائیل خبرسازی کرده و با جعل برخی از عبارات ادعایی را به وال‌استریت ژورنال نسبت داده است.

فرهیختگان: اینترنشنال قاطعانه تیتر زده که اسرائیل دوشنبه حمله می‌کند؛ برای بررسی این موضوع وال‌استریت ژورنال را بررسی کردیم و معلوم شد در خلال یک گزارش مفصل این عبارت آمده:

Israel’s war cabinet met in Tel Aviv on Sunday as the country’s leaders weighed their options, and Western officials said they believed Israel’s response could come quickly, as soon as Monday.

به این معنی که کابینه جنگی اسرائیل روز یکشنبه در تل آویو تشکیل جلسه داد در حالی که رهبران این کشور گزینه‌های خود را سنجیدند و مقامات غربی اعلام کردند که آنها باور دارند واکنش اسرائیل «می‌تواند» به سرعت و به زودی در روز دوشنبه انجام شود.

از آنجایی که کارفرمای جدید اینترنشنال یک رژیم جعلی است این بنگاه خبرسازی هم به روش اسرائیل این عبارت را به شکل زیر جعل کرده؛ با حذف «می‌تواند» از «انجام شود» یک احتمال را به خبر جنجالی «انجام می‌شود» تبدیل کرده و ادعای قاطع دوشنبه «پاسخ می‌دهد» را به به وال‌استریت ژورنال چسبانده!