تاریخ : Thu 04 Apr 2024 - 00:07
کد خبر : 96398
سرویس خبری : ورزش

گران‌ترین بلیط لیگ برای هواداران استقلال

قیمت‌های جدید ورزشگاه آزادی مشخص شد؛

گران‌ترین بلیط لیگ برای هواداران استقلال

لیگ بعد از وقفه فیفا دی دوباره جریان افتاد و قرار است بازی‌های حساس در بالا و پایین جدول برگزار شود. این حساسیت باعث شده تیم‌ها از بازی‌هایی که میزبان هستند به طور حداکثری استفاده کنند، مثل تراکتور که در جدال حساس با سپاهان با رایگان کردن ورود به ورزشگاه، یادگار را یک دست قرمز‌پوش کرد.

فرهیختگان: لیگ بعد از وقفه فیفا دی دوباره جریان افتاد و قرار است بازی‌های حساس در بالا و پایین جدول برگزار شود. این حساسیت باعث شده تیم‌ها از بازی‌هایی که میزبان هستند به طور حداکثری استفاده کنند، مثل تراکتور که در جدال حساس با سپاهان با رایگان کردن ورود به ورزشگاه، یادگار را یک دست قرمز‌پوش کرد.

حالا قیمت‌گذاری تیم‌ها برای فروش بلیط به هواداران تبدیل به یک موضوع حساس در فوتبال ایران شده، چنانکه بررسی‌ها نشان می‌دهد گران‌ترین بلیط برای بازی‌های استقلال در آزادی است. مدیران آبی برای طبقه اول آزادی مبلغ ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته‌اند که به نظر برای هواداران عدد بالایی محسوب می‌شود، پرسپولیس اما همین عدد را با طرح‌های جذاب هواداری عملا ۲۵ درصد ارزان‌تر از استقلال به هواداران‌ سرخ‌پوش بلیط فروشی می‌کند.

با تساوی تراکتور و سپاهان، جدال چهار تیم صدر جدول برای رقابت قهرمانی همچنان فشرده دنبال می‌شود و می‌توان گفت دو رقیب سنتی پایتخت حالا از همه ابزارها برای قهرمانی استفاده می‌کنند.