تاریخ : Tue 26 Mar 2024 - 13:01
کد خبر : 96211
سرویس خبری : جامعه

پزشک جوان در لیست سیاه بود

خودکشی یکی دیگر از کادر درمان؛

پزشک جوان در لیست سیاه بود

مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد شهرستان دلفان با واکنش‌های بسیاری همراه بوده است.

مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد شهرستان دلفان با واکنش‌های بسیاری همراه بوده است. پزشکان وقتی از مشکلات‌شان صحبت می‌کنند، این انگ به آنها زده می‌شود که شما چرا فقط خودتان را می‌بینید؟ بدیهی است که ما هم مانند سایر اصناف دیگر، فقط مشکلات خودمان را می‌بینیم و مسائل خودمان را بازگو می‌کنیم. پزشکی که مرگ می‌بیند، بیماری می‌بیند، خستگی خودش هم هست و همین است که می‌برد.

یوسف رضا جهانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان اظهار داشت:«مرحومه دکتر «پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب متولد ۱۳۶۸ به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد منتقل شده بود. این مرحومه با رضایت خود بیمارستان ابن سینا دلفان را انتخاب و چهار روز پیش در این مرکز درمانی مشغول کار می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان ادامه داد: شب گذشته حدود ساعت ۲۲/۳۰ دقیقه سوپروایزر بیمارستان با ایشان تماس گرفته، ولی تماس‌های مکرر و بی پاسخ موجب نگرانی می‌شود، تعدادی از پرسنل به درب منزل مسکونی وی در محوطه بیمارستان مراجعه می‌کنند که جوابی دریافت نمی‌کنند، در نهایت وارد ساختمان شده و در بالکن با جسد بی جان دکتر بخشی مواجه می‌شوند.»

علی سلحشور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی ایران در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص بیماری‌های قلب و عروق در بیمارستان نورآباد دلفان در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:«خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند). یک تن از اساتید داخلی (گوارش) بیمارستان رحیمی خرم‌آباد هم نهایت بی‌انصافی، توهین و تحقیر را در حق ایشان انجام دادند. حقوق ایشان و متخصص دیگر قلب طرحی را نصف پرداخت کردند! به دلیل اینکه مسوول آموزش بیمارستان رحیمی نامه‌ای به ریاست بیمارستان نوشته بودند و در آخر این اتفاق ناگوار و فاجعه رخ می‌دهد.»