تاریخ : Sun 17 Mar 2024 - 13:13
کد خبر : 96071
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس به گربه سیاه رسید

قرعه‌کشی یک هشتم نهایی جام حذفی؛

پرسپولیس به گربه سیاه رسید

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دقایقی قبل در محل سازمان لیگ برگزار شد که طبق آن، تیم پرسپولیس در رقابتی سختی در اراک باید به مصاف شاگردان سیدمجتبی حسینی برود.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، صبح امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

نتایج قرعه‌کشی

استقلال ملاثانی جنوب - سپاهان

فجرسپاسی - گل‌گهر

تراکتور - ذوب‌آهن

چادرملو - مس کرمان

هوادار - مس سونگون

ملوان - سایپا

پیکان - مس رفسنجان

آلومینیوم - پرسپولیس

پرسپولیس؛ تیم محبوب آلومینیوم

 پرسپولیس در این مرحله با گربه سیاه چندسال اخیرش یعنی آلومینیوم اراک مواجه شده است و باید در اراک به مصاف شاگردان حسینی برود که قبلا هم اوسمار ویرا را در ابتدای نیم فصل دوم لیگ شکست داده بود.  تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر پنجشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام‌خمینی (ره) شهر اراک به مصاف پرسپولیس تهران رفت و با سوپرگل امیر نوری، به برتری دست یافت. تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از سال ۱۳۹۹ توانست جواز حضور در سطح اول فوتبال ایران که از لیگ بیستم به بعد جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کرد در همان نخستین بازی خود برابر پرسپولیس در لیگ برتر در هفته دوازدهم لیگ بیستم درحالی ششم بهمن ماه ۱۳۹۹ به مصاف این تیم رفت که در پایان موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دهد تا بدین ترتیب شگفتی‌ساز شود. آلومینیوم به جز فصل گذشته در مابقی سال‌های حضورش در لیگ برتر حداقل یک بار پرسپولیس را شکست داده است.

این دو تیم یک بار هم در رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم رفتند که آن بازی هم با برتری ۳ بر دو آلومینیوم خاتمه یافت و پرسپولیس از زمان حضور آلومینیوم در سطح اول فوتبال ایران، ۴ بار در لیگ و جام حذفی مغلوب این تیم شده و از هیچ تیمی در تمام رقابت‌ها بیشتر از این شکست نخورده است.