تاریخ : Tue 05 Mar 2024 - 11:30
کد خبر : 95737
سرویس خبری : سیاست

رهبر انقلاب: انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود + فیلم

«حضور مردم؛ در مقابل تبلیغات دشمنان»؛

رهبر انقلاب: انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود + فیلم

مقام معظم رهبری همزمان با روز درختکاری سه اصله نهال کاشتند و پس از آن با اشاره به انتخابات اخیر فرمودند: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود.

علی میرزا جعفری: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند. ایشان در این مراسم با اشاره به انتخابات اخیر فرمودند: لازم می‌دانم به موضوع مهم انتخابات اشاره کنم  و از ملت ایران به خاطر حضورشان در پای صندوق‌های رای تشکر کنم. ملت ایران با این حضور یک وظیفه اجتماعی و تمدنی و هم یک جهاد انجام دادند.  این حضور در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال دشمنان انقلاب و ملت ایران تلاش کردند مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و انتخابات را از رونق بیاندازند. مردم ایران با حضور خودشان یک حرکت بزرگ و حماسه آمیز انجام دادند و بنابراین یک جهاد انجام دادند. از دست‌اندرکاران انتخابات و همه کسانیکه به نحوی در برگزاری انتخابات کمک کردند تشکر می‌کنیم.

ایشان همچنین با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند.