تاریخ : Fri 01 Mar 2024 - 17:54
کد خبر : 95591
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

اصفهان: به علیرضا قربانی مجوز نمی‌دهیم

برای بار دوم؛

اصفهان: به علیرضا قربانی مجوز نمی‌دهیم

علیرضا قربانی برای بار دوم برای برگزاری کنسرت در اصفهان اقدام کرد اما علی رغم قول معاون امور هنری وزارت ارشاد، در شرایطی که در فاصله کمتر از ۷۲ ساعتی که تا شروع اجراها مانده، هنوز مجوزی صادر نشده و مسئولان هم پاسخ شرکت برگزار کننده این کنسرت را نمی‌دهند.

علیرضا قربانی تور کنسرت‌های خود را از اواسط اردیبهشت‌ماه در شهرهای کشور آغاز کرد. قربانی در ادامه این روند، قرار بود طی روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مهرماه در اصفهان به روی صحنه برود که پیش از اجرای شب نخست و با وجود دریافت مجوز، اعلام شد که این کنسرت در اصفهان برگزار نخواهد شد. در همین ارتباط محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در یک نشست خبری به تشریح دلایل عدم‌صدور مجور کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان علی‌رغم صدور مجوز ارشاد، پرداخت و گفت: «بحث اینکه آقای قربانی می‌خواهد در اصفهان کنسرت اجرا کند، هیچ مانع قانونی نداشت مگر یک نکته؛ آن نکته این است که ایشان در تیم نوازندگان خود از خانم نوازنده استفاده می‌کرد. این موضوع اولا هنوز تعریف قانونی ندارد و چیز نویی است و حتما باید وزارت ارشاد راجع به این موضوع تصمیم ملی بگیرد.»

جان‌نثاری، پس از حواشی به وجود آمده، محمود سالاری، معاون هنری وزیر ارشاد گفت:« با استاد علیرضا قربانی گفتگو شده که در اولین فرصت حضورش در ایران، کنسرت اصفهان برگزار شود.»

علیرضا قربانی برای بار دوم برای برگزاری کنسرت اقدام کرد اما علی رغم قول معاون امور هنری وزارت ارشاد، در شرایطی که در فاصله کمتر از ۷۲ ساعتی که تا شروع اجراها مانده، هنوز مجوزی صادر نشده و مسئولان هم پاسخ شرکت برگزار کننده این کنسرت را نمی‌دهند.

منبع: خبرآنلاین