تاریخ : Sat 17 Feb 2024 - 11:21
کد خبر : 95042
سرویس خبری : جامعه

به ایران سفر کنید تا ببینید رسانه‌ها ایران هراسی می‌کنند

دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد:

به ایران سفر کنید تا ببینید رسانه‌ها ایران هراسی می‌کنند

زوراب پولولیکاشویلی گفت:به نظرم کسانی که در مورد ایران‌هراسی صحبت می‌کنند، در اشتباهند. این افراد در تلاشند تا نوعی پروپاگاندا را ترویج دهند، چرا که همه حتما باید ایران را ببینند و به آن سفر کنند تا دریابند چیزی که در رسانه‌های آنها مطرح می‌شود، حقیقت ندارد و اینجا کشوری است که فرصتها و تاریخ و سنتهای فراوانی دارد.

دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد گفت:  امروز به دلیل یک سری محدودیت‌ها که شاید بتوان گفت احمقانه است، برخی مردم که درآمدشان از گردشگری تامین می‌شود، به حق خود نمی‌رسند اما آنها نباید به دلایل سیاسی در فشار باشند. ایران باید ارتباطات بیشتری داشته باشد و گردشگران بین‌المللی بیشتری را جذب کند.

زوراب پولولیکاشویلی گفت: آسیبی که کرونا به بخش گردشگری و صنایع وابسته آن وارد کرد بسیار زیاد بود اما اکنون در دوره بهبودی هستیم و شاهدیم که اعداد و ارقام در همه جای دنیا و البته ایران نوید دهنده و البته رو به افزایش است. گردشگری به سرعت درحال بهبودی است. به گونه‌ای که در سال ۲۰۲۳، به سطوح گردشگری در بهترین روزهای پیش از کرونا در سال ۲۰۱۸ رسیدیم.

وی افزود: ایران باید ارتباطات بیشتری داشته باشد و گردشگران بین‌المللی بیشتری را جذب کند.آسیبی که کرونا به بخش گردشگری و صنایع وابسته آن وارد کرد بسیار زیاد بود اما اکنون در دوره بهبودی هستیم و شاهدیم که اعداد و ارقام در همه جای دنیا و البته ایران نوید دهنده و البته رو به افزایش است.