تاریخ : Wed 14 Feb 2024 - 17:14
کد خبر : 94909
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

کنسرت معین‌ زد چه حال و هوایی داشت؟

دومین روز از جشنواره‌ی موسیقی فجر؛

کنسرت معین‌ زد چه حال و هوایی داشت؟

دومین روز از جشنواره‌ی موسیقی فجر، مانند روزهای دیگر جدول از تنوع زیادی در سبک و موسیقی برخوردار بود. یکی از خوانندگان موسیقی پاپ، معین زندی معروف به معین زد بود که دو سانس در سالن فرهنگسرای بهمن واقع در نازی‌آباد تهران خوانندگی کرد.

مریم فضائلی، خبرنگار گروه فرهنگ: دومین روز از جشنواره‌ی موسیقی فجر، مانند روزهای دیگر جدول از تنوع زیادی در سبک و موسیقی برخوردار بود. ۱۷ سانس برای خواننده‌های متفاوتی مد نظر قرار گرفته بود. یکی از خوانندگان موسیقی پاپ، معین زندی معروف به معین زد بود که دو سانس در سالن فرهنگسرای بهمن واقع در نازی‌آباد تهران خوانندگی کرد.

بعد از کلیپ معرفی اعضای گروه و ورود موزیسین‌ها به روی استیج، معین زندی با اجرای قطعه «همدست» روی صحنه آمد و با تشویق طرفدارانش، کار خود را آغاز کرد. این خواننده جوان پس از پایان آهنگ اول با ابراز خوشحالی از برگزاری کنسرت گفت: «امشب بچه محل‌هایم را می‌بینم و در محله‌ی خودم اجرا می‌کنم.»

آهنگ‌های «هیچ»، «شاید دلت تنگ شده توام» و «دم‌تون گرمه» دیگر قطعاتی بود که این خواننده موسیقی پاپ برای اجراهای خود در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب کره بود. زندی در ادامه قطعه‌ی احساسی «چه حیف»، «جاده هراز» و «خوابم نمی‌بره» را روی صحنه اجرا کرد که با استقبال و همخوانی افراد حاضر در سالن همراه شد؛ او همچنین پیش از اجرای «مال منی» از طرفدارانش خواست که با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود و همچنین هم‌خوانی، او را در اجرای این قطعه همراهی کنند که با موافقت آنها با این درخواست، صحنه‌هایی تماشایی در سالن فرهنگ‌سرای بهمن خلق شد. «روزای رفته»، «نهنگی دید مرگش را»، «دیدی پائیز رو» و «پدر خوانده» دیگر قطعاتی بود که معین زندی روی صحنه اجرا کرد؛ او همچنین در پایان به درخواست طرفدارانش، مجدداً قطعه «دم‌تون گرمه» را اجرا کرد. 

از ویژگی‌های اجراهای معین زندی، خواندن دکلمه‌هایی پیش از اجرای قطعات مختلف بود که در اکثر اوقات مردم او را همراهی می‌کردند. در این اجراها، بهنام فداکار (کیبورد)، محمدرضا مالی(گیتار نایلون)، احسان مشهودزاده (گیتار بیس)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، وحید مدنی (درامز)، امین خچومیان (گیتار الکتریک)، محمد مختاری (ویلن)، آرش گرشاسبی (پرکاشن)، علی حسینی (ساکسیفون) و رضا پور رضوی (کیبورد و رهبر ارکستر) نوازندگانی بودند که معین زندی را همراهی می‌کردند