تاریخ : Sun 11 Feb 2024 - 14:50
کد خبر : 94734
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

«محمد معتمدی» با ارکستر ملی به «فجر» می‌آید

به رهبری همایون رحیمیان؛

«محمد معتمدی» با ارکستر ملی به «فجر» می‌آید

کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی محمد معتمدی در نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان روز دوشنبه ۲۳ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت با همراهی گروه کر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان، روی صحنه می‌رود. در این اجرا محمد معتمدی به عنوان خواننده و مازیار ظهیرالدینی به عنوان کنسرت مایستر، ارکستر موسیقی ملی ایران را همراهی می‌کنند.

قطعات «تهران» به آهنگسازی و تنظیم همایون رحیمیان و همراهی گروه کر، «کویر» به آهنگسازی محمد معتمدی و تنظیم افشین عزیزی، «ناله شبگیر» اثر پرویز یاحقی به تنظیم امیرحسین طایی، قطعه محلی «بویر احمدی» با تنظیم همایون رحیمیان و همراهی گروه کر، «پیروزی» به آهنگسازی و تنظیم همایون رحیمیان و همراهی گروه کر، «روشنی روی تو» به تنظیم امیر حسین طایی، «آسمان خدا» به آهنگسازی مجید وفادار و تنظیم سیامک بهبهانی، قطعه محلی «رشید خان» با تنظیم همایون رحیمیان و همراهی گروه کر، «سوگند» اثر بابک افشار، «تکیه‌گه خیال» به آهنگسازی امیر فرشید رحیمیان و تنظیم همایون رحیمیان و «ای ایران» اثر روح‌الله خالقی با تنظیم گلنوش خالقی با همراهی گروه کر، در این کنسرت اجرا می‌شوند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می‌شود.