تاریخ : Sun 04 Feb 2024 - 12:36
کد خبر : 94398
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

سروش صحت: تمام کار، مبتنی بر علایق و سلایق ماست + فیلم

«هر چیزی که دوست داریم را برای نوشتن انتخاب می‌کنیم»؛

سروش صحت: تمام کار، مبتنی بر علایق و سلایق ماست + فیلم

سروش صحت، کارگردان فیلم صبحانه با زرافه‌ها گفت: من و ایمان صفایی سال‌های سال است با هم کار می‌کنیم و تمام کارهایی که تاکنون انجام داده‌ایم، مبتنی بر علایق و سلایق ماست.

سروش صحت، کارگردان فیلم صبحانه با زرافه‌ها گفت: من و ایمان صفایی سال‌های سال است با هم کار می‌کنیم و تمام کارهایی که تاکنون انجام داده‌ایم، مبتنی بر علایق و سلایق ماست، یعنی هر چیزی که دوست داریم و به آن معتقد هستیم را برای نوشتن انتخاب می‌کنیم و در این خلال، کلی دوست پیدا می‌کنیم و عوامل هر فیلم‌مان تشکیل می‌شود.

همچنین پژمان جمشیدی بازیگر فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» از طریق تماس تلفنی به نشست خبری اضافه شد و گفت:  ما همواره مدیون اصحاب رسانه هستیم. از این که نتوانستم خدمت شما برسم، عذر می‌خواهم زیرا سر فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» هستم. نخستین کار من با سروش صحت در سریال پژمان بود و ورودم را به هنر مدیون ایشان هستم. دست اصحاب رسانه را می‌بوسم که با این حقوق ناچیز تا این ساعت می‌ایستند تا اخبار را پوشش دهند. از صمیم قلبم از همه اهالی رسانه ممنون هستم و مدیون‌تان هستم؛ چه زمانی که از من نقد کرده‌اید و چه زمانی که تعریف کرده‌اید.