تاریخ : Sat 03 Feb 2024 - 14:04
کد خبر : 94351
سرویس خبری : اقتصاد

افزایش قیمت شیبا بعد از اعلام مکانیزم سکه سوزی

تیم فنی «شیبا اینو» خبر داد؛

افزایش قیمت شیبا بعد از اعلام مکانیزم سکه سوزی

تیم فنی «شیبا اینو» جزئیات مربوط به مکانیسم سوزاندن توکن «شیباریوم» را اعلام کرد. قیمت شیبا پس از اعلام افزایش یافت.

تیم فنی «شیبا اینو» جزئیات مربوط به مکانیسم سوزاندن توکن «شیباریوم» را اعلام کرد. قیمت شیبا پس از اعلام افزایش یافت.
شیبا اینو (SHIB) با به اشتراک گذاشتن جزئیات کلیدی در مورد راه اندازی آینده مکانیسم سوزاندن توکن شیباریوم برجسته شد و خود را از سایر پیشرفت های مهم در دنیای رمزنگاری متمایز کرد. این وضعیت باعث افزایش قیمت شیبا شد.
یکی از اعضای اصلی تیم شیبا اینو، در مورد راه‌اندازی تاخیری مکانیزم توکن سوزی شیباریوم ، که در شبکه آزمایشی Puppynet در نسخه بتا است، اطلاعیه‌ای داد. این اعلامیه علاقه سرمایه گذاران آلتکوین را افزایش داد.
مکانیزم توکن سوزی شیباریوم در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، به سرعت در شبکه اصلی پیاده سازی خواهد شد. مکانیسم سوزاندن توکن شیباریوم یک ویژگی دگرگون کننده با هدف بهبود مدل اقتصادی شیبا اینو و کاهش استراتژیک فرآیند سوزاندن توکن است. موفقیت مکانیزم در شبکه آزمایشی پاپی نت، راه اندازی آن را در شبکه اصلی شکل خواهد داد.
از سوی دیگر، قیمت شیبا اینو پس از اعلام این افزایش یافته است. این وضعیت منجر به گمانه زنی های بیشتری در بین سرمایه گذاران این ارز پیشرو در میان ارزهای موسوم به میم کوین شد. قیمت شیبا در 24 ساعت گذشته 0.44 درصد افزایش یافته است و در 0.000009101 دلار معامله می شود. علاوه بر این، قیمت آلتکوین در دوره هفتگی 0.72 درصد افزایش داشته است.
در حالی که افزایش پیوسته در نرخ سوزاندن توکن شیبا اینو به حمایت از حرکت صعودی اخیر ادامه می‌دهد، انتظار می‌رود که راه‌اندازی مکانیسم سوزاندن توکن شیباریوم به طور قابل توجهی این حرکت را تقویت کند.