تاریخ : Mon 29 Jan 2024 - 17:06
کد خبر : 94056
سرویس خبری : فیلم

ناجی «عراق»، فرشته نجات «اردن» شد+ فیلم

کامبک در برابر کامبک؛

ناجی «عراق»، فرشته نجات «اردن» شد+ فیلم

اردن بازیِ باخته مقابل عراق را ۳-۲ برد و راهیِ مرحلۀ یک‌چهارم جام ملت‌های آسیا شد.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و اردن از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه و با قضاوت علیرضا فغانی مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

در دقیقه 46، یزان النعیمات از نیمه زمین پاس اشتباه مدافع عراق را قطع کرد و با جلال حسن تک به تک شد و با ضربه چیپ هوشمندانه گل اول این تیم را به ثمر رساند. در دقیقه 68،  ارسال روی دروازه اردنی ها با ضربه سر سعد ناطق همراه شد و اشتباه مدافع و دروازه‌بان اردن برای دفع توپ باعث شد تا این ضربه سر آرام به گل تبدیل شود و بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه 76، ارسال دوسکی در محوطه جریمه با استپ خوب و ضربه محکم ایمن حسین همراه شد تا این بازیکن ششمین گل خودش و گل دوم عراق را به ثمر رساند. 

پس از گل دوم تیم عراق به اردن، گل‌زنِ عراق به‌علت تقلید از خوشحالی بازیکنان حریف و تحریک‌کردن آن‌ها کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. طبق قانون فیفا رفتار تمسخرآمیز و تحریک‌آمیز بازیکنان کارت زرد دارد.

در دقیقه 94،  حضور همه جانبه بازیکنان اردن در محوطه جریمه عراق، ضربه بغل پا یزان النعیمات با واکنش خوب جلال حسن همراه شد و در برگشت مدافع تیم ملی اردن العرب دروازه خالی را باز کرد. در دقیقه 96،  بازیکنان اردن پس از گلی که به ثمر رساندند مجدد حمله دیگری را شکل دادند، توپ از سمت چپ توسط التعمری به گردش در آمد و پاس او پشت محوطه جریمه به نذار الرشیدان رسید و ضربه بغل پای فنی او به زیبایی درون دروازه قرار گرفت.