تاریخ : Sat 27 Jan 2024 - 16:09
کد خبر : 93917
سرویس خبری : ورزش

درخواست استقلال رد می‌شود؟

با مخالفت سازمان لیگ؛

درخواست استقلال رد می‌شود؟

با توجه به تعطیلی روز ۲۲ بهمن و این مسئله که لیگ برتر هم احتمالا از روز ۲۵ بهمن شروع خواهد شد، امکان تعویق یک‌روزه بازی مس و استقلال وجود نخواهد داشت.

اعضای تیم استقلال قصد دارند روز سه‌شنبه هفته جاری اردوی تدارکاتی خود را در کشور امارات برپا کنند و به مدت یک هفته در این کشور به آماده سازی بپردازند. با توجه به اینکه استقلالی‌ها روز ۱۷ بهمن‌ماه از امارات برمی‌گردند، مسئولان باشگاه با ارسال نامه‌ رسمی به سازمان لیگ خواهان تعویق یک‌روزه دیدار با مس رفسنجان در جام حذفی شده‌اند. بر اساس برنامه قبلی مس رفسنجان و استقلال باید روز ۲۰ بهمن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار بگیرند و باشگاه استقلال خواهان برگزاری بازی در روز ۲۱ بهمن شده است.

این درخواست اما به احتمال فراوان از سوی سازمان لیگ رد خواهد شد؛ با توجه به تعطیلی روز ۲۲ بهمن و مراسم‌های ویژه‌ای که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و از طرف دیگر این مسئله که لیگ برتر هم احتمالا از روز ۲۵ بهمن شروع خواهد شد، امکان تعویق یک‌روزه بازی مس و استقلال وجود نخواهد داشت. با این حال کمیته مسابقات سازمان لیگ مشغول بررسی شرایط برگزاری بازی مس و استقلال در شهر رفسنجان است و قرار است به زودی نظر خود را در این خصوص اعلام کند.