تاریخ : Sun 21 Jan 2024 - 18:06
کد خبر : 93578
سرویس خبری : ورزش

«پسیرو» و یک مربی فرانسوی گزینه‌های اصلی پرسپولیس!

سرنوشت مذاکرات به نتایج نیجریه در جام ملت‌های آفریقا بستگی دارد؛

«پسیرو» و یک مربی فرانسوی گزینه‌های اصلی پرسپولیس!

پسیرو که هدایت تیم ملی نیجریه را بر عهده دارد و در جریان مذاکرات به پرسپولیس اعلام کرده اگر نیجریه در جام ملت‌های آسیا از گروهش در جام ملت‌های آفریقا صعود نکرد سریع به ایران می‌آید.

فرهیختگان: با جواب منفی برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکره با چند مربی خارجی را در دستور کار خود قرار دادند و در حال حاضر آخرین خبرهای دریافتی از منابع آگاه از جدی شدن مذاکرات با ژوزه پسیرو و یک مربی فرانسوی حکایت دارد.

پسیرو، سرمربی سابق رئال مادرید و پورتو در حال حاضر هدایت تیم ملی نیجریه را بر عهده دارد و در جریان مذاکرات به پرسپولیس اعلام کرده اگر نیجریه در جام ملت‌های آسیا از گروهش در جام ملت‌های آفریقا صعود نکرد سریع به ایران می‌آید. از طرفی ادامه مذاکرات با این مربی باز هم مشکلاتی در بحث از دست رفتن زمان و گران شدن قیمت او در صورت صعود نیجریه را هم به همراه دارد. 

به همین ترتیب رضا درویش و دوستانش به صورت همزمان مذاکره با یک مربی فرانسوی را هم به صورت جدی جلو می‌برند.  به این ترتیب تا این لحظه، پسیرو و یک گزینه فرانسوی اصلی‌ترین گزینه‌‌های باشگاه پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی هستند.

گفتنی است؛ در سیستم مذاکرات درویش با مربیان خارجی، ابهامات زیادی وجود دارد و اکثر هواداران نسبت به عملکرد او ناراضی هستند. به همین خاطر کار او برای توافق با مربیان خارجی خیلی سخت خواهد بود.