تاریخ : Sun 21 Jan 2024 - 10:16
کد خبر : 93532
سرویس خبری : ورزش

شایعات نگران‌کننده در ساختمان سئول

سرنوشت معاونت مهم وزارت ورزش چیست؟!

شایعات نگران‌کننده در ساختمان سئول

پس از به وزارت رسیدن کیومرث هاشمی، پیش‌بینی می‌شد که او در اولین و مهم‌ترین اقدام خود تغییرات گسترده‌ای را در ساختار معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ایجاد کند.

فرهیختگان: پس از به وزارت رسیدن کیومرث هاشمی، پیش‌بینی می‌شد که وزیر جدید ورزش و جوانان در اولین و مهم‌ترین اقدام خود تغییرات گسترده‌ای را در ساختار معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ایجاد کند و در رأس آن، معاون دیگری را به‌جای سیدمحمد پولادگر برگزیند؛ اتفاقی که البته تاکنون هنوز رخ نداده است.

در پیش بودن بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، مهم‌ترین بهانه‌ای بود که پولادگر را بر منصب خود نگه داشت اما حالا از راهروهای تودرتوی ساختمان سفیدرنگ سئول، شایعات نگران‌کننده‌ای مخابره شده که از احتمال انتصاب گزینه‌هایی نه‌چندان مرتبط و موفق به این معاونت مهم حکایت دارند.

از یکی از نزدیکان و منصوبان فعلی وزیر در کنار یکی از اعضای کمیته ملی پارالمپیک و یک رئیس فدراسیون به‌عنوان گزینه‌های احتمالی معاونت یاد می‌شود که بی‌تردید رزومه هیچ‌کدام‌شان برای این سمت خطیر قابل دفاع نیست و در صورت انتصاب این گزینه‌ها، خیلی زود همه اهالی ورزش دل‌شان برای معاون فعلی و یا حتی معاون سابق وزیر تنگ خواهد شد!