تاریخ : Sun 21 Jan 2024 - 08:14
کد خبر : 93523
سرویس خبری : جهان شهر

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی شهادت مستشاران ایرانی

«صهیونیست‌ها به استیصال رسیده‌اند»؛

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی شهادت مستشاران ایرانی

مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت ۵ تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه شد را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر دشمنی خود را با ملت ایران با اقدام وحشیانه در ترور ۵ تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه نشان داد که تنها راه مقابله با این رژیم کودک کش مبارزه تا نابودی کامل این غده سرطانی است .
مزدوران جنایتکار صهیونیستی اکنون پس از ۱۰۰ روز تلاش بی فرجام و قتل و خونریزی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین بیش از هر زمان دیگری به استیصال رسیده و در باتلاقی که خود آن را به وجود آورده اند در حال فرو رفتن می باشند . 
بی تردید این اقدامات از سر درماندگی و ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت در منطقه می باشد که دست به ترور و کشتار می‌زنند ولی بدانند که این اقدامات ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت انتقام خون شهیدان والامقام حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و تمام شهیدانی را که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت فلسطین و اسلام نثار کردند را خواهند گرفت . 
مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت این شهیدان سرافراز، شجاع و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، به ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدا،  بر روح مطهر و پرفتوح انان درود فرستاده و هم نشینی در جوار رحمت حق و شهدای اسلام را مسئلت می‌نماید و تاکید می نماید راه تمام شهدای جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.