تاریخ : Wed 10 Jan 2024 - 01:55
کد خبر : 92635
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد

محسن ربیع‌خواه در گفت‌وگو با «فرهیختگان»؛

پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد

روز دوشنبه این احتمال وجود داشت که شاهد تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و متعاقب آن بازگشت یحیی گل‌محمدی به این تیم باشیم اما این اتفاق رخ نداد و رضا درویش دستور توافق فوری با گل‌محمدی و پذیرش خواسته‌های او را برای جدایی صادر کرد.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش: پرسپولیس روزهای پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد و هر ساعت و هر لحظه ممکن است در این باشگاه اتفاقات عجیب‌وغریبی رخ دهد. روز دوشنبه این احتمال وجود داشت که شاهد تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و متعاقب آن بازگشت یحیی گل‌محمدی به این تیم باشیم اما این اتفاق رخ نداد و رضا درویش دستور توافق فوری با گل‌محمدی و پذیرش خواسته‌های او را برای جدایی صادر کرد. به فاصله یکی، دو ساعت بعد نیز درویش در گفت‌وگوی تلویزیونی خبر مذاکره با برانکو را رسانه‌ای کرد، درحالی‌که از این مربی خواسته بودند این مذاکره تا نهایی شدن مخفیانه بماند. در هر صورت برانکو قرار است امروز پاسخ پیشنهاد مطرح‌شده از سوی پرسپولیس را بدهد. پیشنهادی که به‌گفته خود این مربی کروات ابتدا سه‌ماهه بوده اما بعد از پاسخ منفی این مربی به یک‌سال و نیم افزایش پیدا کرده است. در مورد بازگشت برانکو به پرسپولیس بد ندیدیم با یکی از بازیکنان محبوب این مربی در این تیم صحبت کنیم. محسن ربیع‌خواه که بین همبازیانش به پسر برانکو معروف بود. این مربی که سابقه کار با برانکو و یحیی را در کارنامه فوتبالی خود دارد در گفت‌وگو با «فرهیختگان» به سوالات مطرح‌شده پاسخ داد.

اختلاف یحیی با مدیریت محرز بود
ربیع‌خواه در ابتدا درخصوص اینکه چرا پرسپولیس بعد از کسب سه جام در یک فصل نتوانست در این فصل هم چهره قبلی خود را داشته باشد، گفت: «متاسفانه از ابتدای فصل بین سرمربی و مدیریت اختلاف وجود داشت و عمده آن به‌خاطر این بود که باشگاه نتوانست آن‌طور که باید بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند و این مساله از نظر فنی به تیم ضربه زد. هرچه از فصل گذشت حواشی در پرسپولیس بیشتر شد و روند نتیجه‌گیری تیم هم با افت و خیر همراه بود. در هر صورت این اختلافاتی که محرز شده بود حواشی زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کرد و شاید این تیم از لحاظ نتیجه‌گیری چندان بد عمل نکرد اما آن تیم خوب فصل پیش و سال‌های قبل نبود. در رقابت‌های آسیایی هم انتظارات هواداران برآورده نشد و درنهایت کار به جایی رسید که گل‌محمدی اعلام کرد شرایط برای ادامه کارش مهیا نیست و تصمیم به استعفا گرفت.»

پرسپولیس نباید فقط دنبال سرمربی باشد
وی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در چه پست‌هایی برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد، افزود: «طبیعی است که الان مدیریت باشگاه همه تمرکزش را روی انتخاب سرمربی گذاشته است اما درکنار این مساله آنها باید به فکر تقویت تیم‌شان هم باشند. پرسپولیس در نیم‌فصل اول از نداشتن مهاجم خوب و گلزن خیلی ضربه خورد و به اعتقاد من در این پست شدیدا نیاز به تقویت دارند تا بتوانند در کورس باشند. با رفتن میلاد سرلک قطعا باید یک جانشین خوب برای او پیدا کنند. انتظار هواداران از پرسپولیس بالاست و این تیم همیشه باید در بهترین شرایط خود برای قهرمانی بجنگد اما الان می‌بینیم شرایط رقبایش از لحاظ بازیکن بهتر است و پرسپولیس اگر می‌خواهد توان رقابت داشته باشد باید حداقل دو، سه بازیکن خیلی خوب در نیم‌فصل به خدمت بگیرد.»

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.