تاریخ : Tue 09 Jan 2024 - 23:10
کد خبر : 92621
سرویس خبری : ورزش

برانکو به پرسپولیس «نه» گفت

مذاکرات ادامه دارد؟

برانکو به پرسپولیس «نه» گفت

اولین پاسخ برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس به مدیران این باشگاه، «نه» بوده است! این مربی کروات در اولین جواب خود به باشگاه قبول نکرده که دوباره هدایت سرخپوشان را بر عهده بگیرد و تاکید داشته که خانواده‌اش خیلی موافق بازگشتش به ایران نیستند.

فرهیختگان:اولین پاسخ برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس به مدیران این باشگاه، «نه» بوده است! این مربی کروات در اولین جواب خود به باشگاه قبول نکرده که دوباره هدایت سرخپوشان را بر عهده بگیرد و تاکید داشته که خانواده‌اش خیلی موافق بازگشتش به ایران نیستند.
با این وجود مدیریت پرسپولیس در تلاش است دوباره برای راضی کردن این مربی تلاش‌های خود را انجام بدهد. یک منبع آگاه به «فرهیختگان» گفت: تلاش ما هم‌چنان راضی کردن برانکو برای حضور در پرسپولیس است و هدف اصلی انتخاب مربی بزرگ خارجی. اگر به هر دلیلی مذاکرات با برانکو به نتیجه نرسد، مربی خارجی دیگری مدنظر باشگاه هستند که با آنها مذاکره می‌شود. جواب اولیه برانکو به معنای منتفی شدن مذاکرات نیست»
برخی منابع بر این باورند اگر برانکو در نهایت سرمربیگری پرسپولیس را نپذیرد، مربی ایرانی برای جانشینی یحیی انتخاب خواهد شد.