تاریخ : Tue 09 Jan 2024 - 15:45
کد خبر : 92597
سرویس خبری : ورزش

برانکو: به نماینده پرسپولیس گفتم مربی سه ماه نیستم

برانکو ایوانکوویچ در گفت و گو با «فرهیختگان»؛

برانکو: به نماینده پرسپولیس گفتم مربی سه ماه نیستم

به گزارش فرهیختگان، برانکو ایوانکوویچ قرار است ظرف 24 ساعت آینده به پیشهاد بازگشت به پرسپولیس جواب دهد اما عجیب اینکه نماینده این باشگاه در پیشنهاد اولیه خود به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد سه ماهه داده است! برانکو در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: جواب من به این پیشنهاد نه بود

به گزارش «فرهیختگان»، برانکو ایوانکوویچ قرار است ظرف 24 ساعت آینده به پیشهاد بازگشت به پرسپولیس جواب دهد اما عجیب اینکه نماینده این باشگاه در پیشنهاد اولیه خود به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد سه ماهه داده است! برانکو در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: جواب من به این پیشنهاد نه بود و گفتم مربی سه ماهه نیستم و برنامه دیگری دارم. ناگفته نماند باشگاه پرسپولیس بعد از پاسخ منفی برانکو به این پیشنهاد، قرارداد یک فصل و نیمه را به این مربی پیشنهاد می دهد و منتظر پاسخ آن است.

پیش تر باشگاه پرسپولیس گفته بود بحث ما روی قرارداد یک ساله و نیمه که شرایط عقد به‌صورت دو فصل و نیم نیز را هم خواهد داشت و همچنین هیچ بحث مالی نیز به میان نیامده است. باشگاه پرسپولیس به برانکو اعلام کرده آماده انعقاد قرارداد این مربی برای دو فصل نیم هم هست.این باشگاه همچنین ادعا داشت که یرانکو هیچ بحثی روی مسائل مالی نداشت و فقط مانده موافقت خانواده برای ارائه پاسخ نهایی به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را بگیریم.