تاریخ : Fri 05 Jan 2024 - 16:25
کد خبر : 92255
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

تجاوز به بچه‌های زیر ۱۸ سال در جزیره سلبریتی‌ها

فهرست جنجالی قاچاقچی جنسی منتشر شد؛

تجاوز به بچه‌های زیر ۱۸ سال در جزیره سلبریتی‌ها

جفری اپستین متهم به گرداندن «شبکه گسترده» دختران زیر سن قانونی برای رابطه جنسی بود. حالا حدود ۴ سال از مرگ اپستین در زندان می‌گذرد، لیست مشتری‌های آن منتشر شده و در رسانه‌ها دست به دست می‌شود.

 جفری اپستین، مرد ثروتمندی بود که بیشتر به دلیل معاشرت با چهره‌های مشهور نظیر معروف بود و در سال ۲۰۱۹ میلادی در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود، در زندان خودکشی کرد.  اپستین متهم به گرداندن «شبکه گسترده» دختران زیر سن قانونی برای رابطه جنسی بود. هرچند او این اتهامات را تکذیب می‌کرد. حالا که حدود ۴ سال  از مرگ اپستین در زندان می‌گذرد، لیست مشتری‌های آن منتشر شده و در رسانه‌ها دست به دست می‌شود.

لیستی به عنوان بازدیدکنندگان «جزیره پدوفیل» جفری اپستین منتشر شده است. هرچند عده‌ای بر این باورند که این لیست جعلی است، اما اسامی مشهوری از جمله جو بایدن، باراک و میشل اوباما، بیل و هیلاری کلینتون، امینم، لئوناردو دی‌کاپریو، شارلیز ترون، بن افلک، جیمی کیمل، لیدی گاگا، بیل گیتس، مایلی سایرس، مدونا، جی‌زی، بیانسه، اورلاندو بلوم، کوئنتین تارانتینو، تام هنکس، استیون اسپیلبرگ، ریانا، رابرت داونی جونیور، شاهزاده چارلز، آنجلینا جولی، کیتی پری، رابرت دنیرو، الن دی‌جنرس و ... در این لیست وجود دارد.