تاریخ : Thu 04 Jan 2024 - 02:19
کد خبر : 92184
سرویس خبری : ورزش

وقت‌کشی به سبک یحیی و درویش

دود این وضعیت به چشم پرسپولیس و هوادارانش می‌رود؛

وقت‌کشی به سبک یحیی و درویش

از همان فردای قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی، یحیی گل‌محمدی حرف از رفتن زد و باعث شد که پرسپولیس چند هفته‌ای تحت تاثیر احتمال جدایی سرمربی‌اش قرار بگیرد.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش: پرسپولیس بعد از قهرمانی در سه جام که در اوایل تابستان رقم خورد روزهای پرحاشیه زیادی را تا الان سپری کرده است. از همان فردای قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی، یحیی گل‌محمدی حرف از رفتن زد و باعث شد که پرسپولیس چند هفته‌ای تحت تاثیر احتمال جدایی سرمربی‌اش قرار بگیرد. در ادامه یحیی به جمع سرخپوشان برگشت و بعد از مدتی کوتاه ماجرای فسخ یک‌طرفه قرارداد توسط علیرضا بیرانوند رخ داد که کلی حواشی برای پرسپولیس داشت. تاخیر در آغاز دور جدید تمرینات، اعتصاب بازیکنان به‌خاطر مشکلات مالی، عدم جذب مهاجم خارجی مدنظر گل‌محمدی، لغو اردوی خارجی و... حواشی بود که قبل از شروع فصل دامنگیر پرسپولیس شد و باعث شد این تیم فصل را با کلی حواشی آغاز کند. با شروع مسابقات هم رضا درویش با جذب نبیل باهویی بدون نظر سرمربی تیمش آغازگر ماجرای جدیدی شد. اتفاقی که کافی بود تا یحیی حسابی از کوره در رفته و بعد از چند نوتیس به باشگاه ماجرای فسخ قراردادش را مطرح کند. در ادامه بازیکنان هم در حمایت از یحیی اعتصاب کردند تا به‌اصطلاح آش حسابی شور شود. افت فنی پرسپولیس دقیقا از همین هفته‌ها آغاز شد و با کنسل شدن پاداش‌ها از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز بهانه خوبی دست آنها داده تا هر هفته از یک مساله گلایه کنند. درویش بعد از شکست برابر سپاهان نیز تلاش کرد با یک شوک تیمش را از بحران خارج کند اما خلاف این اتفاق رخ داد و شاهد یک بیانیه تاریخی از سوی سرخپوشان علیه مدیرعامل باشگاه‌شان بودیم. اتفاقی که خیلی‌ها بعد از آن انتظار استعفای درویش را داشتند اما او کوچک‌ترین واکنشی به این ماجرا از خود نشان نداد! این همه اتفاقات حاشیه‌ای که در این چند ماه در پرسپولیس رخ داد به‌خوبی نشان می‌دهد که در این تیم نه مدیریت کار خودش را خوب انجام داده و نه سرمربی و بازیکنان رفتار حرفه‌ای داشته‌اند.

یحیی تصمیم نهایی‌اش را گرفته است
سرمربی پرسپولیس دیگر تمایلی برای ادامه کار با مدیریت این باشگاه ندارد و اعتقادش این است که رفتنش از پرسپولیس خیلی به سود این تیم خواهد بود؛ چراکه شاید مدیریت این باشگاه با آمدن سرمربی جدید بخواهد خواسته‌های او را برآورده سازد. این حرفی است که یحیی به اطرافیانش زده و اعلام کرده که تصمیمش برای جدایی قطعی است و قصد ماندن ندارد. این در شرایطی است که نزدیکان یحیی در تلاشند او را متقاعد کنند که به کارش ادامه داده و حداقل تا پایان فصل بماند. در همین راستا آنها به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که تا 24 ساعت آینده یحیی تصمیم نهایی‌اش را اتخاذ خواهد کرد. در واقع در ساعات پیش‌رو هر لحظه ممکن است که یحیی رسما با هواداران پرسپولیس خداحافظی کند.

گل‌محمدی برای تصمیم نهایی وقت خواست
سرمربی پرسپولیس از شرایط خود در این تیم رضایت ندارد و در روزهای اخیر به نزدیکان اعلام کرده که افرادی در باشگاه دوست ندارند که در این تیم موفق باشد و ترجیح می‌دهد برود تا پرسپولیس بیشتر از این بابت این مساله آسیب نبیند. در همین راستا او سخت راضی شد که به دیدار درویش برود و درنهایت عصر روز گذشته این اتفاق رخ داد. گویا در جلسه دیروز یحیی گلایه‌هایش را مطرح کرده و همچنان اصرار به رفتن می‌کند. او به تصمیم خود مصر است و تاکید دارد که در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز به استراحت دارد. در همین راستا درویش مخالفت خود را با تصمیم یحیی اعلام کرده و از او خواسته در یک فرصت مناسب‌تر و زمان بیشتری تصمیم بگیرد. از این رو اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یحیی تا 24 ساعت آینده تصمیم نهایی‌اش را درمورد ادامه کار در پرسپولیس اتخاذ خواهد کرد. به گفته نزدیکان یحیی او تا قبل از اینکه به باشگاه پرسپولیس برود صد در صد حرف از رفتن می‌زد اما بعد از این جلسه فرصت خواسته که مقداری بیشتر در مورد این تصمیم فکر کند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.