تاریخ : Tue 02 Jan 2024 - 10:52
کد خبر : 92012
سرویس خبری : سیاست

رئیسی: دولت از حضور سلایق مختلف در مجلس نگران نیست

در نشست با سران احزاب مطرح شد؛

رئیسی: دولت از حضور سلایق مختلف در مجلس نگران نیست

نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی امروز برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از فعالیت‌های خود را تشریح کرده‌اند.

رئیس‌جمهور در نشست با جمعی از  نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی گفت : دولت نه تنها از حضور سلایق مختلف در مجلس نگران نیست، بلکه آن را بستری برای شکل‌گیری مجلس قوی می‌داند که می‌تواند تقویت دولت و در نتیجه افزایش قدرت و اقتدار ایران را به دنبال داشته باشد.  از طرح انتقادات، نظرات و دیدگاه‌های مختلف و متنوع استقبال می‌کنیم، اما طرح انتقادات باید نتیجه عینی برای مردم و جامعه داشته باشد.

 همچنین آیت الله رئیسی افزود: مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی در انتخابات پیش‌رو هیچ نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد. دولت در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائل است.

آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور هم در این نشست درباره نقش احزاب و مشارکت گفت که همه مأموریت داریم امید ایجاد کنیم، باید تلاش کنیم دشمنان را ناامید کنیم.

رئیسی همچنین در بخشی از سخنانش گفت باید کارهای مثبت گفته شود، مهم نیست به نام ما باشد، ولی باید کارهای خوب که انجام شده برای مردم بیان شود.

رئیس‌جمهور همچنین تأکید کرد: سال گذشته و در اغتشاشات شاهد هجمه دشمنان علیه تمام کسانی بودیم که خود را در داخل نظام تعریف می‌کردند و آن‌ها به هیچکس رحم نکردند.

رئیسی در پایان، گفت: دولت نقدپذیر است و از راهکارها حمایت می‌کند.