تاریخ : Mon 01 Jan 2024 - 16:31
کد خبر : 91952
سرویس خبری : ورزش

محله برو بیا، کوچه بی‌قانونی

فدراسیون فوتبال چگونه مجوز حضور سه بازیکن سپاهان را صادر کرد؟

محله برو بیا، کوچه بی‌قانونی

هرچند دیگر از تصمیمات فدراسیون فوتبال و ارکانش متعجب نمی شویم اما این تصمیم ابهامات و سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان فوتبال ایجا می کند.

سیدمهدی موسوی تبار، دبیر فرهیختگان آنلاین: پس از بازگشت عجیب 4امتیاز سپاهان و طبق آنچه کمیته استیناف گفت قرار بر اصلاح قرارداد شش بازیکن سپاهان شد. پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان بازیکنانی بودند که طبق گفته کمیته استیناف تا زمان اصلاح قراردادهایشان نمی توانستند سپاهان را همراهی کنند. در بازی مقابل گل گهرسیرجان، این شش بازیکن حضور نداشتند و سپاهان متحمل شکست سنگینسه بر یک شد. امروز و دقایقی قبل از بازی سپاهان مقابل شمس آذر قزوین خبری منتشر شد که براساس آن قرارداد پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری اصلاح شده و مجوز بازی این سه نفر برای بازی امروز صادر شده است. سه بازیکن دیگر یعنی کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان هم از فهرست سپاهان خارج شدند تا مثلا سقف قراردادهای این تیم اصلاح شده باشد.

هرچند دیگر از تصمیمات فدراسیون فوتبال و ارکانش متعجب نمی شویم اما این تصمیم ابهامات و سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان فوتبال ایجا می کند. چرا این سه بازیکن در بازی قبلی نتوانستند بازی کنند و در این چند روز چه اتفاقی افتاد حاضر شدند قراردادهایشان را اصلاح کنند؟ تکلیف بازیهایی که آن سه بازیکن خارج شده از فهرست در آنها حضور داشتند چه می شود؟ یعنی سایر تیمها هم می توانستند بازیکنانی را با رقمهای بالای سقف در تیمشان قرار دهند و گل هم بزنند و وقتی کار بیخ پیدا کرد آنها را از فهرست خارج کنند؟ کدام اهل فوتبالی است که نداند خارج کردن بازیکنی که قرارداد دارد به این راحتیها نیست. چرا یک بازیکن باید به راحتی از حق و حقوقش بگذرد؟ چرا قانون در این فدراسیون صرفا کارکرد ظاهری دارد و در بزنگاهها و برای برخی باشگاهها نادیده و حتی لگدمال می شود؟