تاریخ : Tue 26 Dec 2023 - 20:19
کد خبر : 91534
سرویس خبری : ورزش

6 بازیکن سپاهان اجازه همراهی این تیم را ندارند؟

رای کمیته استیناف،

6 بازیکن سپاهان اجازه همراهی این تیم را ندارند؟

کمیته استیناف در یک رای جنجالی امتیازات کسر شده از دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را برگرداند تا مشخص شود آیین نامه‌ای که کارگروه ناظر بر سقف قراردادها برای باشگاه‌های لیگ برتری در نظر گرفته ‌اند را چندان نباید جدی گرفت.

 فرهیختگان: کمیته استیناف در یک رای جنجالی امتیازات کسر شده از دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را برگرداند تا مشخص شود آیین نامه‌ای که کارگروه ناظر بر سقف قراردادها برای باشگاه‌های لیگ برتری در نظر گرفته ‌اند را چندان نباید جدی گرفت. اما در واکنش به این رای  صادره یکی از اعضای این کارگروه که تاکید داشت نامی از او برده نشود به خبرنگار ما گفت: «وظیفه کارگروه این بود که تخلفات صورت گرفته از سوی برخی باشگاه ها را به کمیته انضباطی ارائه دهد که این کار را انجام داد اما اینکه چه جریمه ای برای باشگاه های متخلف در نظر گرفته شود را ما مسئول نیستیم.

ضمن اینکه یک نکته را باید تاکید کنم که کمیته انضباطی در رای خود اعلام کرده بود که ۶ بازیکن سپاهان تا زمانی که قراردادهای خود را اصلاح نکنند اجازه بازی در لیگ را نخواهند داشت. باشگاه سپاهان به این رای اعتراض کرد و خواستار این شد که تا اعلام رای از سوی کمیته استیناف این بازیکنان اجازه همراهی تیم شان را در مسابقات داشته باشند. در حال حاضر رای کمیته استیناف صادر شده و در رای آمده است که قراردادهای ۶ بازیکن باید اصلاح شود. در این شرایط پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان مجبور هستند قراردادهای خود را اصلاح کنند و طبیعتا تا زمانی که این اتفاق رخ نداده  آنها نباید اجازه بازی در لیگ را داشته باشند. به طور مثال قرارداد نیازمند برای سال بعد ۵۰ میلیارد تومان است و باید دید او حاضر می شود این مبلغ را به ۳۰ میلیاردتومان کاهش دهد؟!»به گفته این عضو کارگروه باشگاه پرسپولیس قرارداد گولسیانی را اصلاح کرده است و این باشگاه برای استفاده از این بازیکن مشکلی ندارد.