تاریخ : Fri 15 Dec 2023 - 13:21
کد خبر : 90659
سرویس خبری : ورزش

شهرآورد شاکیان

سرخابی‌های پایتخت همچنان در حال شکایت از یکدیگرند؛

شهرآورد شاکیان

باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ، از باشگاه استقلال به دلیل رعایت نکردن سقف قرارداد و استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد.

دربی 102 هم با همه جنجال‌ها و حواشی‌اش به پایان رسید اما همچنان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال ثبت شکایت از یکدیگر هستند.

شکایات پرسپولیس:

1) شکایت نخست پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی استقلال، خواهد بود که در کنفرانس خبری پیش از مسابقات اظهارات خلاف واقع و غرض ورزانه داشتند که مشخصا با هدف ایجاد فشار روی تیم داوری و تاثیر روی تصمیم‌های آنها صورت گرفت که این اتفاق هم در بازی به شکل غیر قابل کتمان روی داد.

2) شکایت بعد از علی سامره، سرپرست تیم استقلال، است که پس از بازی برای چندمین بار، رفتار نامناسب و غیر حرفه‌ای خود را در به کار گیری الفاظ، ادبیات و لحن نامناسب علیه پرسپولیس تکرار کرد.

3) همچنین باشگاه پرسپولیس از حسین حسینی، کاپیتان این باشگاه به دلیل اظهارات خلاف واقع، غیرحرفه‌ای و کذب او درباره‌ باشگاه پرسپولیس و اتهام‌زنی راجع به روند داوری‌ها که از قضا زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال و ارکان آن نیز هست، شکایت می‌کند.

 دقایقی قبل هم خبر شکایت چهارم پرسپولیس از استقلال رسید؛ 4) باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ، از باشگاه استقلال به دلیل رعایت نکردن سقف قرارداد و استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد.‌ در نامه باشگاه پرسپولیس به تخلفات متعدد باشگاه استقلال در ثبت قراردادها، دور‌ زدن قانون، ارائه مدارک جعلی به سازمان لیگ و استفاده از بازیکن غیرمجاز اشاره شده است.

 پرسپولیس از افشاریان هم شکایت کرد؛ 5) طبق اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان قصد دارند از رئیس کمیته داوران شکایت کنند چرا که معتقدند او با رفتارش، بی‌طرفی مسئولان برگزاری مسابقه را نقض کرده است.

شکایت استقلال

 باشگاه استقلال: در پی تهمت سرمربی تیم پرسپولیس به رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر عامل استقلال و ادعای کذب درباره رابطه تاج و خطیر، باشگاه از سرمربی پرسپولیس به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.