تاریخ : Sun 10 Dec 2023 - 13:24
کد خبر : 90249
سرویس خبری : ورزش

مورینیو: «سردار» را به لیست اروپایی اضافه کنید

درخشش لژیونر ایرانی؛

مورینیو: «سردار» را به لیست اروپایی اضافه کنید

روزنامه «ایل رُمانیستا» در گزارشی با تمجید از عملکرد ملی‌پوش ایرانی جالوروسی نوشت: «آزمون ۲۸ ساله با عملکرد خود پاسخ اعتمادی را که مورینیو به او کرده است، داده.

تابستان امسال بود که «سردار آزمون» با قرارداد قرضیِ یک‌ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست و حالا توانسته به‌خوبی اعتماد آقای خاص را به خود جلب کند. در این راستا روزنامه «ایل رُمانیستا» در گزارشی با تمجید از عملکرد ملی‌پوش ایرانی جالوروسی نوشت: «آزمون ۲۸ ساله با عملکرد خود پاسخ اعتمادی را که مورینیو به او کرده است، داده به‌طوری که او حتی در انتخاب‌های سرمربی پرتغالی رُم از آندره‌آ بلوتی نیز پیشی گرفته است. با توجه به اینکه ماه ژانویه در پیش است، مورینیو از تیاگو پینتو مدیر ورزشی تیم فوتبال رُم خواسته است این مهاجم ایرانی را در ادامه فصل در لیست اروپایی این تیم نیز قرار دهد.»

«باشگاه رُم ایتالیا پیش از این نام دو خرید جدید خود یعنی سردار آزمون و راسموس کریستنسن را به‌خاطر رعایت بازی جوانمردانه مالی در لیست خود برای بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ اروپا قرار نداده بود. طبق قوانین یوفا، باشگاه‌های اروپایی می‌توانند برای مراحل حذفی لیست اروپایی خود را تغییر دهند.»