تاریخ : Sat 09 Dec 2023 - 21:09
کد خبر : 90179
سرویس خبری : ورزش

جواد نکونام: نتوانستیم ببریم اما حریف را تحت فشار گذاشتیم

سرمربی استقلال بعد از بازی با فولاد؛

جواد نکونام: نتوانستیم ببریم اما حریف را تحت فشار گذاشتیم

هواداران دو تیم جو فوق العاده‌ای را رقم زدند که تشکر می‌کنم. از تمام توانمان برای بردن استفاده کردیم و می‌دانستیم که حریف می‌خواهد ضد حمله بزند ولی بازی دست ما بود. حریف دفاع چند لایه داشت.

سرمربی استقلال: هواداران دو تیم جو فوق العاده‌ای را رقم زدند که تشکر  می‌کنم. از تمام توانمان برای بردن استفاده کردیم و می‌دانستیم که حریف می‌خواهد ضد حمله بزند ولی بازی دست ما بود. حریف دفاع چند لایه داشت.  تعویض هم کردیم اما نتوانستیم ببریم ولی حریف را تحت فشار گذاشتیم. تیمم زحمت کشید و از تمام توانمان در ادامه استفاده می‌کنیم تا موفق باشیم. بازی جاندار و درگیرانه بود و دیدید که بازیکن ما ابرویش و بازیکن حریف هم سرش ترکید. به هر حال من درگیری ندیدم که بخواهم توضیح بدهم.

مربی فولاد: مقابل استقلال مثل قهرمانان جنگیدیم. خوانما گولن:  بازی یکسانی بود و ما مثل قهرمانان جنگیدیم. اگر همینطور در ادامه مسابقات بجنگیم، فکر می‌کنم برای حریفان‌مان سخت باشد که ما را شکست دهند. ما همیشه تلاش می‌کنیم که در بازی‌های‌مان امتیاز بگیریم، به دلیل اینکه تیم‌هایی مانند استقلال سعی می‌کنند بازی را به زمین ما بکشند و حمله کنند، در مقابل ما هم استراتژی‌مان این است که به لحاظ دفاعی قوی بازی کنیم