تاریخ : Wed 06 Dec 2023 - 09:17
کد خبر : 89884
سرویس خبری : جهان شهر

هر ۱۰ دقیقه یک کودک در نوار غزه به شهادت می‌رسد

ششمین روز از نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی؛

هر ۱۰ دقیقه یک کودک در نوار غزه به شهادت می‌رسد

حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در حالی وارد ششمین روز خود پس از پایان آتش بس موقت شده است که سازمان جهانی بهداشت با هشدار درباره اوضاع خطرناک کودکان در غزه اعلام کرد که هر ۱۰ دقیقه یک کودک در این منطقه جان می‌دهد.

* «ریچارد پیرکورن» نماینده سازمان جهانی بهداشت در اراضی فلسطینی، از طریق ویدئو کنفرانس از رفح در مرز نوار غزه با مصر، اوضاع غیرنظامیان فلسطینی غزه را اسفبار اعلام کرد.

وی گفت: اوضاع هر ساعت وخیم تر می‌شود طوری که هر ده دقیقه یک کودک در غزه جان می‌دهد.

*خبرگزاری فلسطینی شهاب: منابع مطبوعاتی اعلام کردند که در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به منزل منیر یونس شهروند فلسطینی در اردوگاه النصیرات در غزه 7 نفر شهید شدند.

*مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در عین الاسد و وارد کردن خسارات به آن خبر داد.

*ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ظرف 24 ساعت گذشته، 9 افسر و سرباز این رژیم در درگیری های زمینی در شمال و جنوب غزه کشته شدند.

*خبرگزاری فلسطینی شهاب از  حملات توپخانه ای بی وقفه رژیم صهیونیستی به محله های الشجاعیه، الزیتون و الدرج در شهر غزه خبر داد.

*پزشکان بدون مرز از کمبود وسایل پزشکی و سوخت در بیمارستان شهدای الاقصی در غزه و کاهش آن به پایین ترین سطح ممکن خبر دادند.  آنها تاکید کردند که باید محاصره پایان یابد و کمک های بشردوستانه و پزشکی هر چه سریعتر به سراسر غزه ارسال شود.