تاریخ : Wed 29 Nov 2023 - 13:34
کد خبر : 89376
سرویس خبری : ورزش

خلاصه‌بازی ‌های مهم دیشب لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

زور طارمی و یارانش به بارسلونا نرسید؛

خلاصه‌بازی ‌های مهم دیشب لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

دیدار‌های شب نخست از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی و صعود تیم فوتبال بارسلونا و حذف تیم‌های فاینورد و میلان به پایان رسید.

دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی در گروه‌های E تا H برگزار شد.

گروه E

فاینورد 1 – اتلتیکومادرید 3: اتلتیکو میهمان فاینورد بود ولی به لطف 2 گل بخودی میزبان، توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

گروه F

آ.ث میلان 1 – دورتموند 3: دورتموند به لطف پیروزی 3-1 در میلان، در گروه دشوار F به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. پس از شروعی وحشیانه با دو پنالتی، دو گل در اواسط نیمه دوم بازی را به سود زردها رقم زد.

پاریس 1 – نیوکاسل 1:  پاریس در دقیقه 97 با گلزنی امباپه مقابل نیوکاسل به تساوی رسید.

گروه G

منچسترسیتی 3 – لایپزیگ 2:  فیل فودن در دقیقه 25 گل نخست بازی را برای سیتی زد. در ادامه ایکوما اوپندا در دقیقه 48 گل تساوی را برای میزبان زد، اما شاگردان پپ گواردیولا دو بار دیگر در دقایق 84 و 2+90 به ترتیب توسط خولیان آلوارس و ژرمی دوکو دروازه لایپزیگ را گشودند. 

یانگ بویز سوئیس 2 – ستاره سرخ بلگراد 2:اندیایه در دقیقه 35 و عثمان بوکاری در دقیقه 88 برای ستاره سرخ گلزنی کردند و فیلیپ اوگرینیک در دقیقه 48 و ایتن در دقیقه 61 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های یانگ بویز را به ثمر رساندند.

 گروه H

بارسلونا 2 - پورتو 1: بارسلونا در خانه با درخشش فلیکس و کانسلو مقابل یاران طارمی به برتری رسید تا صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند.