تاریخ : Tue 21 Nov 2023 - 14:56
کد خبر : 88770
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

کنسرت علیرضا قربانی در کانادا رکورد زد

تهیه کننده تور بزرگ کنسرت های جهانی ؛

کنسرت علیرضا قربانی در کانادا رکورد زد

مجید عبدی کیا:« ۳ هزار بلیت کنسرت در ونکوور به فروش رفت. ۳۵۰۰ بلیت هم در تورنتو به فروش رفت و ۳ هزار بلیت هم در مونترال که فروش نزدیک ده هزار بلیت در کانادا، رکوردی جالب برای یک خواننده ایرانی به حساب می‌آید. این استقبال در شهرهای اروپا هم ادامه داشته و به نظر می‌رسد این تور علیرضا قربانی، پرمخاطب ترین تور کنسرت این خواننده خواهند بود.»

مجید عبدی کیا، تهیه کننده تور بزرگ کنسرت های جهانی:تورنتو، مونترال، ونکوور، کلگری کانادا، سیدنی، ملبورن، بریسبن (استرالیا)، لندن، منچستر و گلاسکو (بریتانیا)، دوسلدورف، فرانکفورت، برلین، هامبورگ، مونیخ (آلمان)، استکهلم، گوتنبرگ و مالمو سوئد، روتردام هلند، وین (اتریش) و چند شهر اروپایی دیگر مقاصد این تور هستند که برنامه ریزی و بلیت فروشی آنها آغاز و با استقبال رو به رو شده است.

 ۳ هزار بلیت کنسرت در ونکوور به فروش رفت. ۳۵۰۰ بلیت هم در تورنتو به فروش رفت و ۳ هزار بلیت هم در مونترال که فروش نزدیک ده هزار بلیت در کانادا، رکوردی جالب برای یک خواننده ایرانی به حساب می‌آید. این استقبال در شهرهای اروپا هم ادامه داشته و به نظر می‌رسد این تور علیرضا قربانی، پرمخاطب ترین تور کنسرت این خواننده خواهند بود.

منبع: ایرنا