تاریخ : Tue 21 Nov 2023 - 11:15
کد خبر : 88746
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

سارا حاتمی: در ۱۵ سالگی در یک فیلم +۱۶ بازی کردم

بازیگر «زخم کاری» از مشکلات بازیگران نوجوان گفت؛

سارا حاتمی: در ۱۵ سالگی در یک فیلم +۱۶ بازی کردم

برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، گفت: وقتی سریال «زخم کاری» را بازی کردم ۱۵ سال سن داشتم؛ ولی سریال برای بالای ۱۶ سال بود. یعنی خودم نباید نگاه می‌کردم. این نکته خیلی بامزه است.

 سارا حاتمی در ۱۷ سالگی از رقبای بزرگسالش پیش افتاد و طعم سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم «کت چرمی» چشید. او بازیگری را در دوران نوجوانی آغاز کرده و در این رابطه تجربه‌های زیادی دارد. او  به بهانه روز جهانی کودک از مشکلات بازیگران نوجوان و رابطه خودش با سینمای کودک و نوجوان نکاتی را بیان کرد. وی در این خصوص گفت:«اصلی ترین مساله این است که برای سن نوجوان نقش کمتری در فیلم‌ها و سریال‌ها وجود دارد. اگر هم نقشی باشد پررنگ نیست و فرعی و حاشیه‌ای است. ضمن این که در سال های نوجوانی چهره بازیگر مدام تغییر می‌کند.»

برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، گفت:«وقتی سریال «زخم کاری» را بازی کردم ۱۵ سال سن داشتم؛ ولی سریال برای بالای ۱۶ سال بود. یعنی خودم نباید نگاه می‌کردم. این نکته خیلی بامزه است.»

وی در ادامه گفت:«من بازیگری را از ۱۲ سالگی و از تئاترهای آموزشگاهی شروع کردم. کودکان و نوجوانی که در آن آموزشگاه بودند در تئاتری که روی صحنه رفت نقش داشتند. در تصویر برای نوجوان ها نقشی که از نظر زمانی طولانی و از نظر محتوایی تاثیرگذار باشد وجود ندارد.»

منبع: ایرنا