تاریخ : Mon 20 Nov 2023 - 10:12
کد خبر : 88644
سرویس خبری : جهان شهر

آخرین اخبار از طوفان الاقصی/ خبر در حال تکمیل است

ادامه تنش‌ها در غزه‌؛

آخرین اخبار از طوفان الاقصی/ خبر در حال تکمیل است

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که روز یکشنبه، ۲۹ خودروی زرهی اشغالگران (تانک، نفربر و بولدوزر) را در مناطق التوام، جبالیا، بیت لاهیا و زیتون منهدم کرده است.

*چهل و پنجمین روز عملیات الاقصی درحالی آغاز شده است که به دنبال تداوم بمباران بیمارستان ها، مدارس و منازل مسکونی فلسطینیان غزه، شمار شهدای فلسطینی از 13 هزار نفر گذشت در همین حال در تازه ترین اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بر اثر حمله توپخانه ای به بیمارستان اندونزیایی غزه 8 نفر شهید و شماری محروح شدند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی منابع فلسطینی در غزه، شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی از آغاز تجاوزگری این رژیم تا یکشنبه شب (دیشب) به بیش از 13 هزار نفر رسیده است که از این تعداد بیش از 5500 نفر کودک و 3500 نفر زن هستند.

*ر حملات جنایتکارانه اشغالگران اسرائیلی به بیمارستان اندونزیایی در شمال نوار غزه، دکتر عدنان البرش رئیس بخش جراحی استخوان این بیمارستان نیز زخمی شد.

*منابع خبری اعلام کردند که در بمباران دو خانه در نزدیکی بیمارستان النجار در شرق رفح در جنوب نوار غزه، 15 فلسطینی شهید و شماری هم زخمی شدند.

*مدیر کل بیمارستان های غزه در مصاحبه با شبکه خبری «الجزیره»: اشغالگران به طور مستقیم مجروحان و بیماران را در بیمارستان‌ها اعدام می‌کنند.

*گردان‌های قدس اعلام کردند: تجمعات سربازان و خودروهای دشمن را با خمپاره در مجاورت برج‌های شیخ زاید در شمال نوار غزه هدف قرار دادیم.

*منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، آوارگان را هنگام خروج از بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه هدف قرار دادند که به شهید و زخمی شدن شماری از آنها منجر شده است.