تاریخ : Sun 19 Nov 2023 - 09:07
کد خبر : 88570
سرویس خبری : ورزش

️ نوراللهی حاضر به عذرخواهی نشد؟

ماجرای خط خوردن نوراللهی از تیم ملی؛

️ نوراللهی حاضر به عذرخواهی نشد؟

بخش رسانه‌ای تیم ملی پنجشنبه شب در حالی از برخورد انضباطی با احمد نوراللهی خبر داد که شنیده می‌شود این چهره بعد از عدم تمکین از دستور سرمربی تیم ملی درخصوص همراهی با سایر خط‌خورده‌ها و ترک اردو، از تیم ملی خط خورده است.

حسین قهار: از آنجایی که بعد از این برخورد نوراللهی نیز حاضر به عذرخواهی نمی‌شود، به این زودی‌ها و شاید تا زمانی که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی باشد هرگز به تیم ملی دعوت نشود. در این خصوص یکی از مربیان تیم ملی به «فرهیختگان» گفت:

«احمد پسر بسیار مودب و خوبی است و درباره خط خوردنش از لیست تیم به‌هیچ‌وجه صحبت یا اظهارنظر جنجالی مطرح نکرد. با این حال اشتباه او این بود که وسایلش را جمع کرد و از اردو رفت. این امر با فرامین و تدابیر انضباطی حاکم بر تیم ملی مغایرت داشته و از این لحاظ حق با سرمربی تیم ملی است و هرکس دیگری هم به جای امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی بود باید همین کار را انجام می‌داد. بنابراین بعید است تا زمانی که قلعه‌نویی سرمربی باشد این بازیکن دوباره به تیم ملی دعوت شود.»
 به این ترتیب بعد از پارگی رباط صلیبی پورعلی‌گنجی و نرسیدن قطعی وی به جام ملت‌ها، باید از نوراللهی به‌عنوان دیگر ملی‌پوشی که این رقابت‌ها را از دست می‌دهد، نام برد.