تاریخ : Sat 11 Nov 2023 - 19:43
کد خبر : 88052
سرویس خبری : جهان شهر

اسرائیلی‌ها وارد فاز افشاگری و اعتراف شدند + تصاویر

صهیونیسم‌کشی؛

اسرائیلی‌ها وارد فاز افشاگری و اعتراف شدند + تصاویر

روزنامه‌های عبری یدیعوت و هاآرتص می‌گویند ارتش اسرائیل روز 7 اکتبر شهرک‌نشینان و نظامیان خودی را بمباران کرد! آن هم از زبان خلبانان ارتش اسرائیل.

۳۴ روز پس از عملیات طوفان الاقصی روایت‌هایی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد در روز ۷ اکتبر رژیم، دست به صهیونیست‌کشی زده است. روزنامه‌های عبری یدیعوت و هاآرتص می‌گویند ارتش اسرائیل روز 7 اکتبر شهرک‌نشینان و نظامیان خودی را بمباران کرد! آن هم از زبان خلبانان ارتش اسرائیل.

در مقاله‌ای که روزنامه یدیعوت آحارانوت و میدل ایست چند روز پیش منتشر کردند، به توانایی نیروی حماس برای فریب هلیکوپترها و هواپیماهای جنگی پرداخت که صبح روز هفتم اکتبر بر فراز شهرک‌ها به پرواز درآمدند تا نیروهای مقاومت را بمباران کنند. اما چطور این کار را کردند؟ هواپیماهای جنگی در همان وقت بیشتر بر خودروها تمرکز کردند و آنها را بمباران کردند. درحالی که آن خودروها برای شهرک نشینانی بود که از جشن موسیقی اطراف فرار می‌کردند.

یک خلبان ذخیره در همان واحد افشا کرده که: "خودم را در دوراهی می بینم که به چه چیزی شلیک کنم، زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است." ارتش اسرائیل همچنین به سوی افراد غیرمسلح در حال خروج از خودروها یا پیاده روی در مزارع حاشیه غزه تیراندازی کردند. یکی از خلبانان آپاچی به این معضل پر پیچ و خم فکر کرد که آیا باید به مردم و خودروهایی که به غزه بازمی‌گردند شلیک کرد یا خیر. او می دانست که ممکن است بسیاری از آن وسایل نقلیه اسیر اسرائیلی داشته باشند. اما او تصمیم گرفت به هر حال آتش بازی کند.

خبرگزاری میدل ایست همچنین گفته که گزارش‌های دست اول جدید از شاهدان درگیری اسرائیل با حماس در 7 اکتبر نشان می‌دهد که سربازان اسرائیلی بدون تفکیک به شهروندان خود با سلاح‌های سنگین شلیک کردند که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها شد. همچنین یاسمین پورات، غیرنظامی اسرائیلی که از گروگانگیری در بئری جان سالم به در برد، این را تایید کرد.او گفت که طی درگیری‌های شدید، نیروهای ویژه اسرائیل بدون شک تمامی گروگان‌های باقی‌مانده را به همراه دو نیروی حماس، با استفاده از گلوله‌های تانک و تیراندازی جنون‌آمیز کشتند.

این تصاویر هم حتما برایتان آشناست… هواپیماهای بدون سرنشین ارتش اسرائیل شهرک نشینان را هدف قرارداده و سعی داشت این اقدامات را گردن حماس بیندازد.

در مقاله‌ای دیگر همچنین اسرائیل اعتراف کرده است که منازل غیرنظامیان اسرائیلی را گلوله باران کرده و در این روند دست کم 112 اسرائیلی کشته شده اند. ویدیو هم مربوط به نمونه ای از خانه های کیبوتس که توسط تانک‌های اسرائیلی گلوله باران شده است.

ارتش رژیم اسرائیل تلاش کرد تا بگوید این ویدیوها مربوط به 9 اکتبر است و خطایی از ارتش سرنزده اما مقاله‌های خودشان در اسرائیل تایمز نشان‌ می‌دهد که تمام ویدیوها مربوط به 7 اکتبر است.