تاریخ : Fri 10 Nov 2023 - 14:30
کد خبر : 87951
سرویس خبری : ورزش

فدراسیون پول قلعه‌نویی و دستیارانش را هم نداده است

اختصاصی «فرهیختگان»:

فدراسیون پول قلعه‌نویی و دستیارانش را هم نداده است

دریافتی امیر قلعه‌نویی که از 21 اسفند 1401 هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته بعد از سپری شدن چیزی حدود نه ماه کار کردن کمی بیشتر از یک میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که طبق اعلام برخی منابع خبری به خبرنگار فرهیختگان، رقم قرارداد خالص او بدون آپشن ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

فرهیختگان: برای این وضعیت حیرت‌زده ایم و  تاسف می‌خوریم؛ مدیران فدراسیون عرضه درآمدزایی و تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق و پاداش تیم‌های ملی و ورداخت به موقع حقوق کارمندان ندارند.
حالا که وحید شمسایی اعتراف کرده ماه‌های زیادی است حقوق نگرفته‌اند، بد نیست این را هم بدانید که دریافتی امیر قلعه‌نویی که از 21 اسفند 1401 هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته بعد از سپری شدن چیزی حدود نه ماه کار کردن کمی بیشتر از یک میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که طبق اعلام برخی منابع خبری به خبرنگار فرهیختگان، رقم قرارداد خالص او بدون آپشن ۲۵ میلیارد تومان بوده است!
دریافتی دستیاران امیر هم که به خاطر تیم ملی نتوانستند قراردادهای خوب با باشگاه‌های لیگ برتری امضا کنند به زور به ده درصد می‌رسد.
از طرفی دیگر در اردوهای تیم ملی مدام صدای گله و شکایت شنیده می‌شود. پاداش‌های بازیکنان و سایر اعضا به خاطر پیروزی در مسابقات مختلف مدت‌هاست به حساب آنها واریز نشده و انعکاس این شرایط اقتصادی فاجعه در درون تیم با اعتراض شدید ملی‌پوشان به اوضاع مالی و عدم دریافت مطالبات همراه شده است.
حال تیم ملی ایران در فاصله چند ماه تا جام ملت‌های آسیا اصلا خوب نیست. تدارکات و آماده‌سازی نامناسب هم که صدای کل فوتبال ایران را در آورده خودش یک داستان مفصل دارد.