تاریخ : Wed 01 Nov 2023 - 17:01
کد خبر : 87395
سرویس خبری : ورزش

محکومیت 500 هزار دلاری استقلال

رای قطعی CAS در پرونده شکایت محبی؛

محکومیت 500 هزار دلاری استقلال

به نقل از رکورد، باشگاه سانتاکلارای پرتغالی مبلغ نیم میلیون دلار از استقلال دریافت خواهد کرد.

روزنامه رکورد پرتغال در شماره امروز خود مدعی شد که استقلال در پرونده محمد محبی به پرداخت 500 هزار دلار به باشگاه سانتاکلارا پرتغال محکوم شده است.
مبلغ قرارداد قرضی محمد محبی برای یک فصل 250 هزار دلار بوده که باشگاه استقلال از پرداخت آن خودداری کرده است. سانتاکلارا پرونده را به فیفا برده که این باشگاه پرتغالی سپس به دادگاه داوری ورزش (TAD) شکایت کرده است.
پس از آنکه سانتاکلارا دلایل کافی را در این زمینه ارائه کرد، استقلال را نه تنها به پرداخت 250 هزار دلار مبلغ رضایت نامه محکوم کرده بلکه آبی ها باید 250 هزار دلار دیگر به عنوان بند پیش فرض این قرارداد به طرف پرتغالی پرداخت کند.
طبق ادعای رکورد، استقلال در مجموع باید 500 هزار دلار به سانتاکلارا پرداخت کند. این در شرایطی است که آبی ها پیش از این مدعی بودند مبلغ رضایت نامه محبی را پرداخت کرده اند ولی به دلیل مشکلات بانکی و تحریم ها، این رقم به حساب سانتاکلارا واریز نشده است.
گفته می‌شود این رای چند روز قبل به باشگاه استقلال ارسال شده و حالا مدیران این باشگاه در تلاش هستند مقدماتی را فراهم کنند تا از محل مطالبات خود در فیفا این پول به حساب باشگاه سانتاکلارا پرداخت شود. البته باید منتظر واکنش رسمی رسانه رسمی استقلال درباره این پرونده هم باشیم.