تاریخ : Wed 01 Nov 2023 - 11:27
کد خبر : 87360
سرویس خبری : جهان شهر

آخرین اخبار از طوفان الاقصی/ خبر در حال تکمیل است

ادامه تنش‌ها در غزه‌؛

آخرین اخبار از طوفان الاقصی/ خبر در حال تکمیل است

بیست و ششمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه به رغم واکنش های اعتراضی جهانیان به ادامه کشتارهای این رژیم، در حالی آغاز شده است که در تازه ترین حملات صهیونیست ها، دو خانه مسکونی در خان یونس هدف بمباران قرار گرفت که بر اثر آن تا کنون 12 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

* مقاومت اسلامی در عراق امروز (چهارشنبه) خبر هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی التنف در سوریه با دو پهپاد را اعلام کرد.

* بنابر اعلام وزارت بهداشت غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به 8306 نفر شامل 3457 کودک و 2136 زن رسیده است، همچنین شمار مجروحان این حملات به 21 هزار و 48 نفر افزایش یافته است.

* آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل اعلام کرده است که یک میلیون نفر یا به عبارتی نیمی از جمعیت غزه تا کنون از شمال نوار غزه به سمت جنوب آواره شده اند.

* با تشدید حملات نیروهای مسلح یمن به سمت رژیم صهیونیستی، این رژیم ناوهای جنگی خود را روانه دریای سرخ کرد. این اقدام رژیم صهیونیستی پس از حملات پهپادی و موشکی نیروهای مسلح یمن به سمت رژیم صهیونیستی رخ می دهد.

* رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 29 نظامی این رژیم در درگیری های شدید با مقاومت در مرزهای لبنان کشته و یا زخمی شده اند.

* ۵۰ اسیر اسرائیلی توسط بمباران خود صهیونیست‌ها کشته شدند.وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای خود گفت که مقامات حماس خبر دادند ۵۰ تن از اسرایی که در بیمارستان‌ها و مراکز خاص حفاظتی تحت محافظت بودند، کشته شدند.