تاریخ : Sat 28 Oct 2023 - 20:24
کد خبر : 87118
سرویس خبری : جهان شهر

با حمله زمینی صهیونیست‌ها، غزه برایشان قبرستان می‌شود

هشدار سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام؛

با حمله زمینی صهیونیست‌ها، غزه برایشان قبرستان می‌شود

در عملیات طوفان الاقصی افسانه‌ شکست‌ ناپذیری دشمن به پایان رسید و دستگاه‌های اطلاعاتی‌‌شان شکست خوردند. هشدار سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام به رژیم: اگر صهیونیست‌ها حمله زمینی کنند، غزه برایشان قبرستان خواهد شد و زمین آن‌ها را خواهد بلعید.

ابوعبیده: افسانه‌ شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها به پایان رسید.  یکبار دیگر درباره تهدیدهای دشمن برای حمله زمینی می‌گوییم «منتظر آن‌ها هستیم».

مهم‌ترین قسمت‌‌های اظهارات دقایقی قبل سخنگوی گردان‌های قسام (بخش اول): یکبار دیگر درباره تهدیدهای دشمن برای حمله زمینی می‌گوییم «منتظر آن‌ها هستیم». صهیونیست‌ها نمی‌دانند درصورت ورود زمینی به غزه چه در انتظار آن‌هاست. در عملیات #طوفان_الاقصی افسانه‌ شکست‌ناپذیری دشمن به پایان رسید و دستگاه‌های اطلاعاتی‌‌شان شکست خوردند. نفرین دهه هشتم دامن‌گیر صهیونیست‌ها شده. نصرت خداوند را در این نبرد از همان هفتم اکتبر در جریان حمله به خانه عنکبوت احساس می‌کنیم.

 ابوعبیده: یک فلسطینی هم نباید در زندان‌های رژیم صهیونیستی باقی بماند.  قیمت اسرای صهیونیست، تخلیه کامل زندان‌های رژیم است. تماس‌هایی برای بسته شدن پرونده اسرا با ما وجود داشت اما دشمن با وقت‌کشی فرصت را از دست داد.

سخنگوی گردان‌های قسام(بخش دوم):حملات دشمن به غیرنظامیان، برای آن‌ها چیزی جز رسوایی به‌دنبال نخواهد داشت. قیمت اسرا  تخلیه کامل زندان‌های رژیم صهیونیستی از اسرای فلسطینی است. 50 نفر از اسرایی که در دست مقاومت بودند در بمباران‌های رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند. تماس‌هایی در پرونده اسرا صورت گرفت و فرصتی برای رسیدن به توافق وجود داشت اما صهیونیست‌‌ها وقت‌ را از دست دادند. اگر دشمن می‌خواهد که پرونده اسرا بسته شود، ما برای آن آماده هستیم؛ اما اگر می‌خواهند راه دیگری را طی کنند و این پرونده را تفکیک کنند باید بگویم، «ما برای این سناریو هم آماده‌ایم». دشمن ادعا کرد ده نفر از مجاهدان فلسطینی را در زیکیم به شهادت رسانده، این در حالی است که این حمله درمجموع توسط ۳ نفر از مجاهدان فلسطینی انجام شد. به ملت‌مان می‌گویم ای مردم عزیز مطمئن باشید که پیروزی در راه است.