تاریخ : Tue 24 Oct 2023 - 13:15
کد خبر : 86822
سرویس خبری : ورزش

دراکسلر بازی را رها کرد و رفت! + تصویر

در اعتراض به بازی ضعیف هم‌تیمی‌هایش؛

دراکسلر بازی را رها کرد و رفت! + تصویر

در شرایطی که هنوز چند دقیقه از زمان تلف شده باقی مانده بود، دراکسلر بابت بازی بد هم‌تیمی‌هایش در الاهلی عصبانی شد و بدون دلیل خاصی، زمین بازی را ترک کرد و به رختکن رفت.

 الاهلی طی آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ستارگان، به مصاف قطر اس‌سی رفت که با حاشیه بسیار عجیبی برای بازیکن جدید و آلمانی این تیم همراه بود.

قطر اس‌سی موفق شد در همان نیمه نخست دو مرتبه دروازه الاهلی را باز کند. با آغاز نیمه دوم، یولیان دراکسلر وارد زمین شد ولی تیم میهمان دقایقی بعد به گل سوم رسید تا الاهلی کار سختی برای جبران داشته باشد. با این حال، دراکسلر موفق شد در دقایق 62 و 66 دو مرتبه گلزنی کرده و فاصله را کاهش دهد.

حملات الاهلی برای رسیدن به گل تساوی افزایش یافت و اعلام 8 دقیقه زمان تلف شده، امیدهای آنها را افزایش داد ولی قطر اس‌سی در دقیقه 90 و روی پاس بشار رسن و گلزنی رائول دونزابه، نتیجه بازی را 4 بر 2 کرد تا عملا بازگشت الاهلی به بازی غیرممکن شود.

در دقیقه 94 و در شرایطی که هنوز تا پایان بازی زمان باقی مانده بود، بازیکن سابق پاریس دست به کار عجیبی زد. یولیان دراکسلر که کنار زمین ایستاده بود، پس از آنکه پاس بازیکن هم تیمی را دریافت کرد، توپ را به یکی دیگر از بازیکنان الاهلی سپرد و بدون هیچ دلیل خاصی راهی رختکن شد.

تعدادی از کاربران در فضای مجازی اعلام کردند که دراکسلر پروژه‌ای مشابه با خامس رودریگز و الریان در پیش گرفته و به نظر می‌رسد از آمدن به الاهلی پشیمان شده و قصد دارد اینگونه قطر را ترک کند. الاهلی که وضعیت بحرانی را سپری می‌کند، حالا بیش از پیش غرق در حاشیه شده است.