تاریخ : Thu 19 Oct 2023 - 04:13
کد خبر : 86433
سرویس خبری : ورزش

برنامه حسینی ۳ ساله است قراردادش یک‌ساله

آلومینیوم مدعی چراغ خاموش لیگ برتر؛

برنامه حسینی ۳ ساله است قراردادش یک‌ساله

شکست تیم نساجی برای آلومینیوم تنها یک برد محسوب نمی‌شد، بلکه شکست مهدی رحمتی نیز محسوب می‌شد. اتفاقاتی که فصل گذشته بین این مربی و باشگاه آلومینیوم رخ داد و درنهایت منجر به جدایی رحمتی از این تیم اراکی شد و از طرفی بازیکنان که این مربی با خود از آلومینیوم به نساجی برد، ناخودآگاه بازی دو تیم را حساس کرده بود.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار: شکست تیم نساجی برای آلومینیوم تنها یک برد محسوب نمی‌شد، بلکه شکست مهدی رحمتی نیز محسوب می‌شد. اتفاقاتی که فصل گذشته بین این مربی و باشگاه آلومینیوم رخ داد و درنهایت منجر به جدایی رحمتی از این تیم اراکی شد و از طرفی بازیکنان که این مربی با خود از آلومینیوم به نساجی برد، ناخودآگاه بازی دو تیم را حساس کرده بود. از این رو شاید شکست مهدی رحمتی برای آلومینیومی‌ها تنها ۳ امتیاز نداشت، بلکه به معنی خواباندن مچ مربی فصل گذشته‌شان بود.
تیم آلومینیوم اراک موفق شد در خانه نساجی آنها را با یک گل شکست دهد. این پیروزی ۳ امتیازی آلومینیوم را با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار داد. سه شکست و چهار پیروزی که نشان از نوسان زیاد نتایج این تیم دارد، ثابت می‌کند ثبات در بین‌شان چندان زیاد نیست اما حداقل آنها را به‌عنوان یک مدعی در جمع بزرگان بالانشینان مطرح کرد. شاید حتی مدیریت باشگاه آلومینیوم هم فکر نمی‌کرد که با انتخاب مجتبی حسینی بتواند در هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر جایگاه چهارم جدول رده‌بندی را آن هم در میان تیم‌هایی همچون سپاهان و گل‌گهر از آن خود کنند. این اتفاق اما افتاد و به‌واقع تیم آلومینیوم تا همین جای فصل نیز فراتر از آنچه تصور می‌شد ظاهر شده است.
محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با توجه به نتایج این تیم در گفت‌وگو با «فرهیختگان» اظهار داشت: «با توجه به هدفگذاری و میزان سرمایه‌گذاری که انجام دادیم فراتر از حد انتظارمان فوتبال بازی می‌کنیم اما همان‌طور که حسینی در کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد ما نه به بردها دل می‌بندیم و نه به باخت‌هایمان؛ چراکه هنوز تا آخر فصل راه زیادی در پیش داریم. هدف‌گذاری ما این است که بازی‌به‌بازی بهتر، منسجم‌تر و تماشاگرپسندتر بازی کنیم. به اعتقاد من طی چند هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته است فوتبالی قابل‌قبول و روانی انجام دادیم و حتی در چند بازی که شکست خوردیم واقعا مستحق شکست مقابل پرسپولیس، مس رفسنجان و تراکتور نبودیم.»

برای خواندن متن کامل گزارش، اینجا را بخوانید.