تاریخ : Sat 14 Oct 2023 - 09:39
کد خبر : 86176
سرویس خبری : جهان شهر

هشتمین  روز از طوفان الاقصی/خبر درحال تکمیل است

ادامه تنش‌ها در نوار غزه؛

هشتمین روز از طوفان الاقصی/خبر درحال تکمیل است

جنگنده های رژیم صهیونیستی با تداوم بمباران مناطق مسکونی غزه تنها در 24 ساعت گذشته ۲۵۶ فلسطینی را به شهادت رساند.

*وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، 256 فلسطینی از جمله 20 کودک‌ بر اثر بمباران شدید نوار غزه شهید شده و 1788 نفر دیگر زخمی شده‌اند.
*رژیم اسرائیل شمار کشته های خود را همچنان 1400 نفر اعلام کرده است.

*نیروهای اشغالگر به تجاوزات خود را به نوار غزه ادامه می‌دهند و حملات رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت نوار غزه ادامه دارد و تعداد قربانیان به حدود ۱۹۰۰ شهید و ۷۶۹۶ مجروح رسیده است.

*دفتر رسانه‌ای دولت غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از اینکه به ۱.۱ میلیون ساکن شمال نوار غزه اطلاع داده بود ظرف ۲۴ ساعت به سمت جنوب حرکت کنند دست به قتل عام جدیدی زد.

*ارتش رژیم صهیونیستی تا ساعت 10 صبح (به وقت فلسطین) به مسئولان بیمارستان العوده در شمال غزه مهلت داده تا این بیمارستان را به طور کامل تخلیه کنند.
بنابر قوانین بین المللی هدف قراردادن بیمارستان ها، مراکز امدادی و کادر درمانی حتی در زمان شرایط جنگی ممنوع است و در صورت ارتکاب چنین عملی جنایت جنگی محسوب می شود و شمول اعمال مجازات از سوی نهادهای بین المللی است.

*رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، آمریکا از این رژیم درخواست کرده که حمله زمینی به نوار غزه را تا زمان ایجاد گذرگاه انسانی به تأخیر بیندازد.

*گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی در غزه و قتل عام فلسطینیان، شهر اشغالی تل آویو را مجددا هدف حمله موشکی قرار داده است.

*سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد مواضع این رژیم از دقایقی قبل مورد حملاتی پراکنده از سوی مقاومت لبنان قرار گرفته است.

 

خبر درحال تکمیل است/