تاریخ : Thu 12 Oct 2023 - 11:21
کد خبر : 86106
سرویس خبری : سیاست

دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات اسرائیل را محکوم کرد

در پی حمله غاصبانه رژیم به دانشگاه غزه؛

دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات اسرائیل را محکوم کرد

دانشگاه آزاد اسلامی در یک فراخان، حمله موشکی به دانشگاه اسلامی غزه را که از مراکز مهم حمایت از جنبش مقاومت است محکوم کرد و خواستار کمک های مجامع علمی جهان اسلام جهت بازسازی آن شد.

بسمه تعالی
و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم

در سومین روز از حملات هوایی ددمنشانه، فجیع و ضد انسانی جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مردم بی پناه و مظلوم این خطه که طی آن، محله ها و منازل و ابنیه و ساختمان های مسکونی را برخلاف کنوانسیون ها و مقررات و قوانین حقوق بین المللی مورد حملات موشکی قرار داده و آنها را به تلی از خاک مبدل کردند ، دانشگاه اسلامی غزه که نماد فرهنگ و مبارزه جنبش های اسلامی مقاومت فلسطین است مورد هدف موشک های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و بخشی از ساختمان‌های آن ویران شد.
دانشگاه اسلامی غزه از نمادهای اصلی فرهنگی جنبش های اسلامی نوار غزه است و یکی از مراکز مهم حمایت کننده از گروه های مقاومت بوده و بسیاری از مسئولان و کادرهای حماس و جهاد اسلامی فلسطین در آن تحصیل کرده‌اند. در این دانشگاه، بجز رشته های مهندسی و پزشکی و غیره، فرهنگ مقاومت و مبارزه نستوه و خستگی ناپذیر علیه اشغالگران صهیونیست به نسل جوان و مقاوم و پیکارجوی فلسطین ، تدریس می شود.
به همین دلیل، صهیونیست ها در اقدامی حقیرانه و کینه توزانه، این دانشگاه را با حمله موشکی مورد اصابت قرار داده و بخش های مهمی از آن را تخریب کردند.
دانشگاه آزاد اسلامی با یاری طلبیدن از تمامی آز محافل و مجامع علمی جهان اسلام، از آنها دعوت می کند در زمینه بازسازی این دانشگاه و ارائه کمک و مساعدت برای تهیه ملزومات آموزشی و پژوهشی و سایر نیازهای لازم، اعلام آمادگی نمایند.
دانشگاه آزاد اسلامی