تاریخ : Wed 04 Oct 2023 - 03:46
کد خبر : 85643
سرویس خبری : ورزش

گفتند اگر مجوز بازیکن را صادر نکنی خودکشی می‌کند

زهره هراتیان در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

گفتند اگر مجوز بازیکن را صادر نکنی خودکشی می‌کند

ساختمان ایفمارک در غرب تهران یکی از آن مکان‌هایی است که هرسال در مقطعی کوتاه قبل از شروع لیگ به‌شدت خبرساز می‌شود. جذابیت این مرکز پزشکی از این جهت اهمیت بیشتری دارد که یک زن موفق مسئولیت آن را برعهده دارد. درواقع شاید اینطور به‌نظر برسد که این فعالیت توسط زهره هراتیان انحصاری‌شده اما واقعیت این است که بازگشایی چنین مرکزی با تلاش شخص وی بوده و این سهم را برای خود قائل است تا برای ادامه روند فعلی حمایت شود.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار: ساختمان ایفمارک در غرب تهران یکی از آن مکان‌هایی است که هرسال در مقطعی کوتاه قبل از شروع لیگ به‌شدت خبرساز می‌شود. جذابیت این مرکز پزشکی از این جهت اهمیت بیشتری دارد که یک زن موفق مسئولیت آن را برعهده دارد. درواقع شاید اینطور به‌نظر برسد که این فعالیت توسط زهره هراتیان انحصاری‌شده اما واقعیت این است که بازگشایی چنین مرکزی با تلاش شخص وی بوده و این سهم را برای خود قائل است تا برای ادامه روند فعلی حمایت شود. از این رو با او گفت‌وگو کرده‌ایم. آنچه می‌خوانید از صحبت‌های او با «فرهیختگان» است.

* از من می‌ترسند و می‌گویند زبانت تلخ است.

*گاهی تماس‌هایی شده که بازیکن نابود می‌شود، خودکشی می‌کند و سعی کردند مرا تحت‌تاثیر قرار دهند. نمی‌گویم چنین دغدغه‌هایی ندارم اما سعی کرده‌ام با کمک اطرافیان به آن بازیکن کمک روحی بدهم اما هرگز تحت‌تاثیر قرار نگرفته‌ام. 

*پیشنهاد مهاجرت داشتم اما به ایران وصلم.

*  می‌خواهم تهران را پایگاهی کنم که علاوه‌بر لیگ برتر، فوتبال پایه را هم پوشش دهیم. ما در فوتبال پایه کم ضرر نکرده‌ایم، حتی به دلیل سربه‌سر شدن فوتی داشتیم. 

برای خواندن متن کامل گفت‌وگو، اینجا را بخوانید.