تاریخ : Fri 29 Sep 2023 - 18:08
کد خبر : 85446
سرویس خبری : جهان شهر

این نوجوان شیطان پرست مسلمان شد + فیلم

تغییری در اعتقادات بعد از دشمنی با اسلام؛

این نوجوان شیطان پرست مسلمان شد + فیلم

«ایوی بایجان» پیش از اسلام آوردن در صفحه خود در تیک‌تاک محتواهایی با موضوع ضدیت با اسلام منتشر می‌کرد اما ناگهان منقلب شد و عکس آن رویه را پیش گرفت.

 فعالان فضای مجازی ویدئویی را دست به دست کردند که بیانگر مسلمان شدن «ایوی بایجان» جوان شیطان‌پرست ترکیه‌ای ملقب به «شیطان» است. در این ویدئو پیش از سفر به عربستان سعودی برای ادای مناسک عمره، شهادتین بر زبان آورده است. این جوان ترکیه‌ای پیش از ایمان آوردن به اسلام، همواره خود را «شیطان» معرفی می‌کرد و در میان دنبال کنندگان خود در فضای مجازی به «وحشی» شهرت داشت. ویدئویی که از بایجان منتشر شده، او را در حال ادای حج عمره نشان می‌دهد. این ویدئو مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت و برای او آرزوی ثبات و هدایت کردند.

وی در فضای مجازی به نام «زیبانی» معروف است. او در یک کلیپ ویدئویی که در صفحه خود در تیک تاک منتشر کرده، دیده می شود که شهادتین می گویدو از اسلام آوردن خود سخن می گوید. او همچنین در حال ادای مناسک حج عمره دیده می شود که « لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک» را تکرار می کند.

بایجان 18 ساله که به واسطه دشمنی شدید با دین اسلام و انتشار مطالبی حاوی شعارهای شیطانی در کلیپ های ویدئویی مشهور بود، علائم مربوط به شیطان پرستی را دور انداخت و لحظه های ادای مناسک حج عمره را به اشتراک گذاشت.

منبع: خبرآنلاین